Co się śni w okresie dojrzewania osobom "nieuświadomionym"?

1. Data: 2013-09-29 19:45:31

Temat: Co się śni w okresie dojrzewania osobom "nieuświadomionym"?
Od: Piotrek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawsze nurtowała mnie taka kwestia. Wiadomo, że osoby
w okresie dojrzewania doświadczają snów o tematyce erotycznej.
Żeby mózg wygenerował sen o takiej treści,
musi jednak skądś czerpać potrzebne do niego wzorce,
a zatem śniąca osoba musi być uświadomiona seksualnie.
Załóżmy jednak ekstremalny przypadek osoby wkraczającej w wiek
dojrzewania, która nie ma pojęcia o seksie (w dawnych czasach
i przy specyficznym modelu wychowania nie było to chyba
niemożliwe). W normalnych okolicznościach fizjologia
organizmu od czasu do czasu wymuszałaby u takiej osoby sny
o wspomnianej tematyce. Skoro jednak jej mózg nie posiada
"bazy pojęciowej" potrzebnej do wygenerowania odpowiedniego
snu, to jaki sen wystąpiłby u takiej osoby
np. w chwili nocnej polucji? Co mózg "wybrałby"
z dostępnego mu repertuaru jako ekwiwalent treści
o charakterze erotycznym?

2. Data: 2013-09-29 20:04:19

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-29 21:45, Piotrek pisze:
> [...]
> snu, to jaki sen wystąpiłby u takiej osoby
> np. w chwili nocnej polucji? Co mózg "wybrałby"
> z dostępnego mu repertuaru jako ekwiwalent treści

zapewne byloby to zaczerpnięte z tego
co odkrywają juz kilkuletnie dzieci w pierwszej fazie seksualności
bo chyba nawet nie świadomości czyli dotykanie
miejsca intymnego jako odczuwanie /przyjemne/ czy potem środek na
rozładowanie napięcia seksualnego.
stawiam, ze sen związany byly z masturbacja badz
o ile osoba miała możliwość widzieć kopulacje
zwierząt coś oscylującego wokół w/w

3. Data: 2013-10-15 18:19:25

Od: janek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> snu, to jaki sen wystąpiłby u takiej osoby
> np. w chwili nocnej polucji? Co mózg "wybrałby"
> z dostępnego mu repertuaru jako ekwiwalent treści

a pamiętasz co tobie się śniło? a pamiętasz swój pierwszy wytrysk? bo ja
pamiętam:) i bynajmniej nie było to związane z fascynacjami erotycznymi
:P więc po co zadajesz takie pytania skoro jesteś facetem..?

Odporniejsze szkła okularów
ubezpieczenie NFZ
Wódka i askorbina
Renta socjalna a rejestracja w UP