Wódka i askorbina

1. Data: 2013-08-21 18:42:45

Temat: Wódka i askorbina
Od: Stan777 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Gdyby do butelki czytej wódki 0,5 wsypać załóżmy płaską łyżeczkę kwasu
L-askorbinowego ...[?]...Czy to zneutralizowałoby cokolwiek działanie alkoholu, czy
efekt odwrotny? Bo czytałem, że cytryna jest wskazana w takim przypadku. A jeśli
zamiast cytryny ten specyfik?

Stan777

2. Data: 2013-08-24 20:48:44

Temat: Re: Wódka i askorbina
Od: "Kriss" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja się bez problemu upiłem tequillą zagryzaną limonkami. Witamina C
spowoduje co najwyżej mniejszego kaca rano.

3. Data: 2013-08-25 17:45:11

Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-21 20:42, Stan777 pisze:
> [...]
efekt odwrotny? Bo czytałem, że cytryna jest wskazana w takim przypadku. A jeśli

Obawiam się, że takich badań nie było. Dr Menegele już nie praktykuje, a
Rosjanie o wynikach badań z więźniami niechętnie piszą. Spróbuj sam i
opisz z korzyścią dla potomnych.
Jacek

Renta socjalna a rejestracja w UP
Re: Gdzie jest Ikselka?