Czy to mozliwe ? i czy dobrze robie ?

1. Data: 2002-03-04 10:34:49

Temat: Czy to mozliwe ? i czy dobrze robie ?
Od: "Vegitto25" <v...@3...de> szukaj wiadomości tego autora

Hey

Chcialem zaczac od tego ze mam lekka nadwage i bardzo chce ja zrzucic.
Zauwazylem pewna rzecz i ciekaw jestem czy to mozliwe ? od 2 tygodni nie
jadam miesa i czuje sie owiele lepiej tzn. jestem bardziej zywy i mniej
ospaly ... czy miesko moze miec wplyw na moje samopoczucie ? fakt ze nie
jadlem go duzo ale kiedy wcinam teraz zamias miesa nabial czuje sie lepiej
ale nie wiem czy to dobrze ze duzo jogurtow i mleka acidofilnego pijam ???
Kiedys tez mialem nadwage ... powiedzmy ze wlasnie taka sama jak teraz i
przez taka diete zrzucilem ok.18 kg ! przez 3 miesiace :)

odpowiedzcie prosze co myslicie o takiej Mlecznej diecie (oczywiscie moj
jadlospis nie sklada sie tylko z nabialu :) ale poprostu miesa tam nie ma

pozdrawiam Vego.

2. Data: 2002-03-05 20:47:02

Temat: Re: Czy to mozliwe ? i czy dobrze robie ?
Od: "agnieszka mroczek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

w zależności jaka masz grupę krwi można powiedzieć które produkty ci
sprzyjają utracie wagi a które powodują ze ja nabywasz
cze

3. Data: 2002-03-05 23:20:06

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vegitto25" <v...@3...de> wrote in

> Zauwazylem pewna rzecz i ciekaw jestem czy to mozliwe ? od 2 tygodni nie
> jadam miesa i czuje sie owiele lepiej tzn. jestem bardziej zywy i mniej
> ospaly ...

IMO możliwe, ale nie po 2 tyg. chyba... Po przejściu na wege też mam
jakby więcej energii (znaczy kumple mówią, co ja taki wyspany na tych
zajęciach :-) ) i jakby większą wydolność (o 1/3 pompek więcej bez
specjalnego treningu). Piszę 'jakby', bo dokładnych badań (zdrowotnych,
wydolnościowych, siłowych) nie robiłem, ani zmian specjalnie nie notowałem.
Mogło to być może wynikać np. z naturalnego rozwoju organizmu, a nie ze
zmiany diety, powtarzalności efektu nie sprawdzałem. Powrót do mięsa w celach
badawczych wykluczam, ale Tobie chyba nie szkodzi spróbować?

> ale nie wiem czy to dobrze ze duzo jogurtow i mleka acidofilnego pijam ???

Zerknij na http://www.wege.pl i tam FAQ. Za dużo nabiału nie jest chyba
zbyt dobre, lepiej też dodać inne źródła białka.

> Kiedys tez mialem nadwage ... powiedzmy ze wlasnie taka sama jak teraz i
> przez taka diete zrzucilem ok.18 kg ! przez 3 miesiace :)

Ja nie schudłem, ale nie miałem z czego. :-)

--
/**** Materia jest plastyczna w obliczu Umysłu. ****\
\**** P.K.Dick ****/

4. Data: 2002-03-06 12:01:00

Od: "Vegitto25" <v...@3...de> szukaj wiadomości tego autora

mam 0 rh + czy na podstawie tego mozna rzeczywiscie okreslic produkty ktore
mi szkodza ?

pozdro Vego.

Odżywianie właściwe
ilosc czy jakosc ?