Czy to zdrada?

281. Data: 2002-06-19 07:13:59

Temat: Re: Czy to zdrada?
Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Kobiety i mężczyżni mają równy popęd, i co wty mzlego,bez niego
> na naszej planecie zyły by jakies ochydne stwory typu szczury lub
pająki

A gdzie tu jest "ohyda"??

Pozdrawiam
Qwax

282. Data: 2002-06-19 07:16:09

Od: "Nixe \(d. Maja\)" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek tak oto pisze:

:: Tak ale dla mnie zastanawianie sie nad zdrada w kontekscie tirówki ,
:: wykracza po za moją percepcje.

Na to już nic nie poradzę ;-)

::: BTW - a jeśli ukochana o tym wie, ale tego nie akceptuje, to już
::: nie jest zdrada??

:: Jeśli wie, to tak jakby akceptowała - skoro z nim jest.

Przecież piszę wyraźnie - wie, ale NIE akcpetuje. Sama wiedza nie implikuje
akceptacji jakiegoś czynu.
A że żona jest z mężem - wiesz, nikt nie odchodzi w ciągu sekundy.

:: Nie zgadzam się z Tobą Twoje porównanie to przeskok jakościowy a
:: nie ilosciowy.
:: żonę może to boli, ale nie ma zdewastowanej psychiki, jak taa biedna
:: zgwalcona osoba.
:: Nie wolno ich porównywać.

A tu się faktycznie zgadzam. Przekonałeś mnie, ale tylko w kwestii odczuć obu
osób.

Maja

283. Data: 2002-06-19 07:19:33

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli jednak często cierpi na silne bóle głowy w trakcie stosunków,
niech
> poradzi się lekarza.Być może przyczyną jest jakaś dolegliwość,którą
łatwo
> można wyleczyć .

Obciąć 80cm? ;-))))

Pozdrawiam
Qwax

284. Data: 2002-06-19 07:34:37

Od: "Jacek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sokrates" <d...@w...pl> wrote in message
> Kurcze, znowu personalizacja.
> Uważam, że w moim małżeństwie żadne nauki ponad podstawową
> wiedzą o
> seksualności czlowieczej nie są warunkiem koniecznym do
> zadowalającego
> pożycia seksualnego. Jeśli inni dla uzyskania tego celu na
> poziomie zadowalającym
> potrzebują lektury specjalistycznej, to im współczuję, że
> nie mają tego w sobie.

Darku nie ma personalizacji w moim poscie, przeczytałem go uważnie,
nie zgadzam sie z Twoim poglądem, w którym raz piszesz że sama
chęc wystarczy, za chwilę że dobrze jest coś dowiedzieć.
Truizmem jest to że bez chęci nic się nie uda.
Spór poszedł o wiedzę i dostęp do niej.

> W tych sprawach dla mnie dodatkowa wiedza jest tylko
> podniesieniem poprzeczki
> zadowolenia i satysfakcji ponad jakiś umowny, indywidualny
> dla danej pary poziom.

Niestety nie, Darku. Wiedza jest niezbędna aby wiedzieć jak reagujemy.
I powinno się ją upowszechniać.

Jacek

285. Data: 2002-06-19 07:46:28

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Lokalizacja-dlaczego łazienka, wcale nie musi być łazienka.
> -tylnie siedzenie samochodu

Dlaczego tylne - na przednim też można - (z wyłączeniem przedniego
siedzenia od strony kierowcy w małym fiacie - wypróbowane - kierownica
przeszkadza)

> -obok rezerwatu jeleni przy bardzo uczęszczanej ścieżce

Jeleni? - uwaga na podteksty

> -na polu golfowym we Wrocławiu

tylko dla snobów

> -na pralce automatycznej,kiedy jest włączona

trzeba wybrać odpowiedni program by wirowanie włączyło się w
"odpowiednim momencie"
(i nie przesadzać z ilością prania - lepsze drgania)

> -mieszkasz w domku na podwórzu na batucie /mało dyskretne hmm

ale tylko "w poprzek"

> -na kuchennym stole

uwaga na sztućce i szklanki

> -na frontowych schodach w biały dzień

(uwaga: "garbate dzieci"

> -na kanapie,w domu rodziców

świetne - szczególnie z "małolatą"

> -na umywalce w łazience

tylko dla złotych rączek lub lekkich niewiast (groźba zerwania
umywalki)

> -w budce fotograficznej na lotnisku

dobrać orgazm do startu Concorda (by zagłuszył odgłosy dochodzące z
budki)

I to jest to

Pozdrawiam
Qwax

286. Data: 2002-06-19 07:49:21

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> [wyciołem

jakiś cioł wycioł.

Pozdrawiam
Qwax

287. Data: 2002-06-19 07:57:12

Temat: Odp: Czy to zdrada?
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@2...17.138.62...
> niech
> łatwo
>
> Obciąć 80cm? ;-))))

No to ile on ma? Az 100 cm????
A.

288. Data: 2002-06-19 07:58:08

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aepc4r$esc$1@news.onet.pl...

> Niestety nie, Darku.
Na szczęście ta negacja jakoś mnie nie dotyczy z czego się
cieszę.

> Wiedza jest niezbędna aby wiedzieć jak reagujemy.
No tak, jedni to teoretycy a inni to empiryści
Darek

289. Data: 2002-06-19 08:02:16

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aep8d9$756$...@n...onet.pl...
> Cieszę się żetirówki są, może faceci (zdesperowani), którzy to robią nie
> ZABIJĄ
> czyjeś córki.

Czy to nie za daleko idąca interpretacja?

Znasz jakieś badania na temat tego, dlaczego faceci gwałcą i dlaczego chodzą
na tirówki?

Do tej pory miałam wrażenie, że gwałcą, bo mają jakiś defekt w głowie i jest
to dla nich sposób na najpełniejszą satysfakcję seksualną. Zdarza się, że
gwałciciele mają normalne żony, z którymi normalnie żyją. A mimo tego
gwałcą... Czy nie wynikałoby z tego, że gwałcą nie dlatego, że nie mają
możliwości rozładować napięcia inaczej, tylko dlatego, że nie chcą/nie mogą
skorzystać z (istniejącej) możliwości rozładowania go inaczej?

Monika

290. Data: 2002-06-19 08:08:58

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...q> napisał w wiadomości

> I to jest to
I to jest tylko część z tego:-))
Darek

Ach kochana rodzina :-(
dziecięca "erotyka" - gdzie zgłaszać strony !?
jade na wakacje
wy se ogladajcie...
Jak funkcjonować w sytuacji stresowej?(długie)