Czy tutaj mieszka panna Agnieszka????

1. Data: 2002-04-20 14:29:13

Temat: Czy tutaj mieszka panna Agnieszka????
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszkom, ktore dzis obchodza imieninki - wszystkiego
slonecznego plus wywrotke buziakow przesyla

Krysia

P.S. Biore na party schab w plasterkach co sie jeszcze marynuje w
lisciach roznych ogrodowych, ziolkach suchych, kawalkach cytryny
, oliwie i sosie sojowym.
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The Largest Usenet Servers in the World!
------== Over 100,000 Newsgroups - Ulimited downloads - 19 servers ==-----

1. Data: 2002-04-20 20:22:26

Temat: Re: Czy tutaj mieszka panna Agnieszka????
Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:llu2cuc0m1e0tv8et81mc559srcid41c6o@4ax.com...
> Agnieszkom, ktore dzis obchodza imieninki -
Wszystkiego czego Same chcecie :-))) i.....

@,'@,
@,'@,'@, bukietu
@,'@,'@,'@, roz
@,'@,'@,
@,'@,
/' /'

co rano :-)

zyczy Adiola

1. Data: 2002-04-20 22:26:33

Od: "Kamila Perczak" <c...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:llu2cuc0m1e0tv8et81mc559srcid41c6o@4ax.com...
> Agnieszkom, ktore dzis obchodza imieninki - wszystkiego
> slonecznego plus wywrotke buziakow przesyla

Dołączam się: wszystkiego najlepszego, najsmaczniejszego,
najsłoneczniejszego. Wznoszę toast rumem Senorita :-).

Kamila Pe.

1. Data: 2002-04-21 23:24:45

Od: "porky" <d...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nieladnie tylko panny brane sa pod uwage???
Pozdrowienia dla mezatek i <kwiatki>
Porky

1. Data: 2002-04-22 14:50:05

Od: i...@r...com.pl (Macabra) szukaj wiadomości tego autora

From: "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk>

> Agnieszkom, ktore dzis obchodza imieninki - wszystkiego
> slonecznego plus wywrotke buziakow przesyla

Ooo, to chyba do mnie? Dzieki wielki Krysiu

Twoj Kot

1. Data: 2002-04-22 15:28:37

Od: "Cyganka" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk>
napisal w wiadomosci
> Agnieszkom, ktore dzis obchodza imieninki - wszystkiego
> slonecznego plus wywrotke buziakow przesyla
>
> Krysia

Krysiu, u mnie wszyscy zapomnieli:-( Po za Wami:-)))
Dziekuje, jak zwykle spozniona z czytaniem grupy:-( Cyganka Aga

1. Data: 2002-04-22 15:46:28

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Krysiu, u mnie wszyscy zapomnieli:-( Po za Wami:-)))
>Dziekuje, jak zwykle spozniona z czytaniem grupy:-( Cyganka Aga

No widzisz? CO Ty bys bez nas zrobila!!!

Krysia, ahoj!

1. Data: 2002-04-22 16:21:50

Od: "Jola L-L" <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk

> Agnieszkom, ktore dzis obchodza imieninki - wszystkiego
> slonecznego plus wywrotke buziakow przesyla

sniadanka do lozka przez caly roka a nie tylko dzisiaj :))))

buziaczki od Joli L-L

szpinak swiezy - prosba o rade
wiosenny obiad...
Norweskich potraw szukam