Czy warto??? Proszę o odpowiedz.

1. Data: 2002-10-28 09:03:32

Temat: Czy warto??? Proszę o odpowiedz.
Od: "Margarynka" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje pytanie dptyczy żelu firmy Gelanic. Może ktoś z was miał już z tym
preparatem do czynienia.
Chciałabym kupić coś anty-celluitowego, a słyszałam, że Gelanic jet bardzo
dobry.
Czy to prawda? Czy rzeczywiscie wyszczupla uda, pozbawia celluitu i ujędrnia
skórę???
Bardzo proszę o odpowiedz, jest to dla mnie bardzo ważne.
Z góry dziekuję.

1. Data: 2002-10-28 09:14:35

Temat: Re: Czy warto??? Proszę o odpowiedz.
Od: "Agnieszka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Margarynka" <g...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
ujędrnia
> skórę???
> Bardzo proszę o odpowiedz, jest to dla mnie bardzo ważne.

Proponuję przeczytać wątek z 07.10.02 pt. UDA
Tam są już opinie na temat właśnie tego produktu!

A.

Propozycja dla dziewczyny
duze oczy
Malowanie w sklepie próbkami...