Pomocy-wirtualne studio wizażu

1. Data: 2002-10-28 12:24:22

Temat: Pomocy-wirtualne studio wizażu
Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i o pomoc proszę!
Zakupiłam czasopismo CD Action z płytka na ktorej miała byc pełna wersja
programu w j. polskim Wirtualne Studio Wizażu. Bardzo zadowolona
przystapiłam wczoraj do instalacji i....
Po pierwsze okazuje sie , że jest to jednak demo.
Po drugie w zaden sposób nie moge "zainstalowac" tam mojego zdjęcia. Pisza,
ze ma to byc plik graficzny. OK - mam zdjecie w różnych formatach zapisane
(jpg, tif, gif,bmp) i nic. Czytam pomoc i nic konstruktywnego sie nie
dowiaduje.
Czy ktos mi moze pomoc?
Pozdrawiam.
Ela

1. Data: 2002-10-28 14:30:05

Temat: Re: Pomocy-wirtualne studio wizażu
Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <P...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przystapiłam wczoraj do instalacji i....
> Po pierwsze okazuje sie , że jest to jednak demo.

jak masz dostep do internetu to wejdz na www.rimmellondon.com tam jest
mozliwosc pobawienia sie w wizaz, wgrania wlasnego zdjecia - sympatyczna
strona ;)

Asiek

1. Data: 2002-10-28 17:43:29

Od: "nyksu" <n...@w...dff> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <P...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam i o pomoc proszę!
> Zakupiłam czasopismo CD Action z....(ciach)

poszukaj w sieci craka może jest..... ;-)))
popytaj na pl.nowe-programy lub pl.programy-pirackie może ktoś tam ma...

wejdź na opcje otwórz lub importuj i sprawdź jakie formaty akceptuje ten
programik...

jak jakieś żadko spotykane to moge Ci przekonwerterować w Photoshopku
...;-)))

chyba że ograniczeniem tego Demo jest właśnie to, że nic nie można otworzyć
tylko jakieś szablony z programu...

pozdrawiam
mirek.e

1. Data: 2002-10-28 18:28:02

Od: "Paula" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> programik...
>
> jak jakieś żadko spotykane to moge Ci przekonwerterować w Photoshopku

No widzicie kobitki mężczyźni nam są niezbędni i dobrze że czytają nasz
posty:-)Dziękujemy nyksu:-)

Pozdrowienia Paula

1. Data: 2002-10-28 19:53:07

Od: "nyksu" <n...@w...dff> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paula" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

> No widzicie kobitki mężczyźni nam są niezbędni i dobrze że czytają nasz
> posty:-)
ostatnio troche nie bardzo...troszke mnie te tematy ;-(((

>Dziękujemy nyksu:-)
>Pozdrowienia Paula

ech Ty to potrafisz czarować ;-) szkoda, że niektóre Paulinki to @#$#$#% ech
nieważne.....