Czy warto kupić patelnię od Cyganów

1. Data: 2000-12-01 19:33:56

Temat: Czy warto kupić patelnię od Cyganów
Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie, czy oni mają jeszcze te oryginalne patelnie? Czy ktoś ostatnio
kupował? Powiem Wam, że te bajery teflonowe też nie do wszystkiego się
nadają.Moja mama robi naleśniki na patelni chyba 30-o letniej. Ja jej nie mogę
dorównać. Mam różne wok`i ale nie mam zwykłej dobrej/co nie przywiera/ patelni.
Gdzie kupić taką patelnię?
A może jednak od Cyganów?
Gospodynie!!!!!!
Dzięki Janusz i Jola

1. Data: 2000-12-04 10:04:39

Temat: Re: Czy warto kupić patelnię od Cyganów
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

c...@p...onet.pl wrote:

> No właśnie, czy oni mają jeszcze te oryginalne patelnie? Czy ktoś ostatnio
> kupował?

Nie sądzę - Cygani sprzedają patelnie głównie dlatego, że jest fama
jakoby były jakieś nadzwyczajne - a w obecnej praktyce są to podobne lub
gorsze badziewia jak "ruskie" na rynku.
Przynajmniej ja się z takimi spotykam.
A pożądną cygańską patelnię miała moja mama, ale szlag ją trafił ze
starości (patelnię nie mamę:)) ze 20 lat temu :))

sadyl
PS jeśli Grupę czytuje Cygan sprzedający pożądne patelnie, to proszę o
wybaczenie za generalizację

1. Data: 2000-12-04 19:03:17

Od: "Przemyslaw Wachniew" <w...@n...ftj.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4...@n...onet.pl...
> [...]
mogę
> dorównać. Mam różne wok`i ale nie mam zwykłej dobrej/co nie przywiera/

Co prawda nie jestem gospodynią, ale mam patelnię od Cyganów kupioną kilka
lat temu na targu. Wymaga umiejętnej obsługi, ale naleśniki rzeczywiście się
nie przypalają.

Przemek

1. Data: 2000-12-05 08:41:29

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-12-06 16:11:19

Od: "Przemek Wachniew" <w...@n...ftj.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

To znaczy, ze trzeba ja wypalic (jak wok), a poniewaz jest wykonana ze stali
"rdzewnej" to nalezy ja chronic przed kontaktem z woda.
Poza tym trzeba ja wyczuc poniewaz zachowuje sie inaczej niz teflonowe.

Przemek

1. Data: 2000-12-06 17:45:46

Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mogę
> dorównać. Mam różne wok`i ale nie mam zwykłej dobrej/co nie przywiera/

Nie wiem, ale wiem ze warto kupic patelnie od "ruskich".
Mam taka - (r?)zeliwna, wazy ze 3kg pieknie rozprowadza cieplo

Qba

1. Data: 2000-12-09 10:16:57

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, ale wiem ze warto kupic patelnie od "ruskich".
> Mam taka - (r?)zeliwna, wazy ze 3kg pieknie rozprowadza cieplo
>
> Qba

I zużywa piekielne ilości energii. Istnieje też problem z utylizacją patrz
komiczna stacja MIR. Ruscy robią badziewie na wagę i ja od nich nic nie
kupiłbym. Telewizory sprzedawali z gaśnicą (pożary RUBINów) to i ruska patelnia
rozprowadzi ciepło tak, że można nie mieć kaloryferów w domu. Najpierw nas
okupują, a potem wciskają sowiecką technikę.
Mam cygańską patelnię też od 30 lat i jest rewelacyjna, tylko prawdziwych
cyganów już nie ma. Więc i patelni cygańskich chyba też.
Pozdrawiam Wojtek

1. Data: 2000-12-09 12:58:27

Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I zużywa piekielne ilości energii.

A to niby dlaczego?

> Istnieje też problem z utylizacją patrz
> komiczna stacja MIR. Ruscy robią badziewie na wagę i ja od nich nic nie
> kupiłbym.

Jak raz wczoraj ogladalem program na Discavery o tej stacji
(m.inn.) nakrecony bynajmniej nie przez "ruskich".

Amerykanski kosmonafta wyrazal sie b. dobrze o tym
"zlomie". Jest to _dzialajacy_ pomimo kilku awarii
_prototyp_ na ktorym nikt przez kilkanascie lat nie
zginal - vide fajerwerki z chamerykanskiego promu ;)

Pieprzysz jak potluczony. Pozatym OT

--
...Jakub from town killed by desks...

1. Data: 2000-12-10 23:11:51

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> _prototyp_ na ktorym nikt przez kilkanascie lat nie
> zginal - vide fajerwerki z chamerykanskiego promu ;)

Jeśli jest ta stacja OK, to czy nie lepij byłoby ją wykożystać niż złomować?
Czy wiesz ile kosztuje wystrzelanie czegoś takiego na orbitę?
A propos super nowoczesna łódź podwodna KURSK?
wypadek jak przy amerykańskim promie.
Pozatym ruscy nie informują o katastrofach tak jak amerykanie, nikt nie wie ile
tam ludzi zginęło patrz Czernobyl po 2 tygodniach i to przez wolną europę -
oficjalnie nic nie było
Pozdrawiam Wojtek

1. Data: 2000-12-11 07:27:28

Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wie ile
> tam ludzi zginęło patrz Czernobyl po 2 tygodniach i to przez wolną

Pitu pitu.

A slyszales o doswiadczeniach z bronia atomowa
na _wlasnych_ zolnierzach? Zgadnij kto to robil.

Kazdy kij ma dwa konce (vide proca) a nie jak
tobie sie wydaje jeden.

EOT

Pyzy z mięsem, czy ktoś da przepis?
Co można zrobić z zamrożonych kapeluszy grzybów
Ilustrowana kuchnia polska
Skorka pomaranczowa
ksiazka kucharska na CD