Czy wędzidełko może pęknąć ?

1. Data: 2005-03-07 00:07:16

Temat: Czy wędzidełko może pęknąć ?
Od: "Remik" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy też jest to niemożliwe ? ( może jest zbudowane z takiego elastycznego
materiału jak brodawka? )
gdyby wędzidełko pękło to co należy zrobić ?

2. Data: 2005-03-07 00:57:24

Temat: Re: Czy wędzidełko może pęknąć ?
Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <3...@n...onet.pl>
tako rzecze Remik :

> czy też jest to niemożliwe ? ( może jest zbudowane z takiego elastycznego
> materiału jak brodawka? )
A które, bo masz dwa? Jedne pod językiem, a drugie pewnie tam gdzie Ci
pękło Albo odwrotnie ;-)
http://tinyurl.com/443p7 był tu niedawno wątek

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

3. Data: 2005-03-07 11:12:43

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Pyzel" <r...@g...Bez.Spamu.pl> napisał w wiadomości
..
> W artykule <3...@n...onet.pl>
> tako rzecze Remik :

> A które, bo masz dwa? Jedne pod językiem, a drugie pewnie tam gdzie Ci
> pękło Albo odwrotnie ;-)

chyba nawet trzy, bo wędzidełkiem stomatolog określił to, co moja córka
miała pod górną wargą, łączyło się to wędzidełko z dziąsłem i trzeba było
podciąć, zeby górne zęby prosto rosły.

pozdrawiam
Basia

4. Data: 2005-03-07 11:22:51

Od: Nathan <s...@f...jestem> szukaj wiadomości tego autora

Basia napisał(a):

> chyba nawet trzy, bo wędzidełkiem stomatolog określił to, co moja córka
> miała pod górną wargą, łączyło się to wędzidełko z dziąsłem i trzeba było
> podciąć, zeby górne zęby prosto rosły.

pytanie lamera - a jaki to ma zwiazek z rosnieciem zebow..
Bo jakos sobie nie wyobrazam...

--
Pozdrawiam Nathan

"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,
na które nie wchodzili" Charles Lindbergh

5. Data: 2005-03-07 11:50:46

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nathan" <s...@f...jestem> napisał w wiadomości

> pytanie lamera - a jaki to ma zwiazek z rosnieciem zebow..
> Bo jakos sobie nie wyobrazam...

sama nie jestem do końca przekonana, ale staram się wierzyć fachowcom -
górne jedynki Wiki nie rosły całkiem prosto, tylko robiła się między nimi
szpara, dość spora i to podobno z powodu tego wędzidełka... Zabieg był
bardzo przykry, pani chirurg-stomatolog zachowywala się jak rzeźnik,
narobiła dziecku cierpienia, naplątała supłów, których potem pielęgniarka
(pomoc chirurga) nie mogła zdjąć... mam nadzieję, ze to cierpienie miało
jakikolwiek sens.

pozdrawiam
Basia

6. Data: 2005-03-07 12:25:58

Od: "Mermaind" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> sama nie jestem do końca przekonana, ale staram się wierzyć fachowcom -
> górne jedynki Wiki nie rosły całkiem prosto, tylko robiła się między nimi
> szpara, dość spora i to podobno z powodu tego wędzidełka...

Tak, rzeczywiście zbyt nisko osadzone wędzidełko powoduje powstawanie takiej
szpary. Jeśli zęby dodatkowo rosną krzywo, to jest potrzebna korekcja
aparatem.

> Zabieg był
> bardzo przykry, pani chirurg-stomatolog zachowywala się jak rzeźnik,

No to rzeczywiście współczuję :(
Moja córka nie wspomina źle zabiegu, a i potem nie było żadnych przykrości
(szwy były rozpuszczalne).

> mam nadzieję, ze to cierpienie miało
> jakikolwiek sens.

Po trzech latach moja córka nie ma już tej szpary między zębami. Więc sens
jest...

Pozdrawiam
Jola

7. Data: 2005-03-07 13:41:35

Od: Nathan <s...@f...jestem> szukaj wiadomości tego autora

Mermaind napisał(a):
> [...]

> szpary. Jeśli zęby dodatkowo rosną krzywo, to jest potrzebna korekcja

czyli gdzy siega do granicy pochweki zebowej. To faktycznie musi byc
przykry zaboeg..

8. Data: 2005-03-07 14:19:07

Od: "Mermaind" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czyli gdzy siega do granicy pochweki zebowej. To faktycznie musi byc
> przykry zaboeg..

No właśnie piszę, że fachowo wykonany nie musi być przykry :) Pytałam przed
chwilą córę - wspomina zabieg całkiem miło :) (szwy były rozpuszczalne, w
czasie zabiegu było znieczulenie - najpierw żel, potem dopiero strzykawka,
po zabiegu nie zgłaszała szczególnych dolegliwości - fakt, mieliśmy
przepisaną maść i dawałam jej paracetmol).

Przy okazji korektuję - wydaje mi się, że po podcięciu wędzidełka powinno
się jednak nosić aparat w celu usunięcia szparki.

Pozdrawiam
Jola

9. Data: 2005-03-07 18:15:34

Od: "Remik" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy też jest to niemożliwe ? ( może jest zbudowane z takiego elastycznego
> materiału jak brodawka? )
> gdyby wędzidełko pękło to co należy zrobić ?

ale mi chodzi o wedzidelko z penisa, wydaje mi się, że mi kiedyś pęknie :(

10. Data: 2005-03-07 19:01:54

Od: "Sluchaj" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Remik przeczytaj dokładnie odpowiedzi.

Jak masz wątpliwości to idź do urologa on Ci poradzi co robić, warto iść do
specjalisty i nie mieć stresu, całe rzycie przed Tobą.

Pozdrawiam.

Toksoplazmoza-normy
pytanie dotyczace szcepionki na zółtaczke
wymioty z krwia
Bóle w klatce piersiowej
Wskazania do podania KKCz