Czy wiecie, że...

1. Data: 2009-02-05 21:11:01

Temat: Czy wiecie, że...
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

...słoń w ciągu dwóch dni robi kupę, która waży połowę jego wagi.
Penis mężczyzny jest trzy razy dłuższy niż jego kciuk.
Cztery podzielone przez dwa jest równe dwa.
Kobieta dawno skończy czytać ten tekst, podczas gdy mężczyzna nadal będzie
mierzył swój kciuk.

2. Data: 2009-02-05 21:14:58

Temat: Re: Czy wiecie, że...
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> [...]
> Cztery podzielone przez dwa jest równe dwa.
> Kobieta dawno skończy czytać ten tekst, podczas gdy mężczyzna nadal

Gdyby było coś o jakimś rozmiarze u kobiet, to też by mierzyły. ;)

Ewa

3. Data: 2009-02-05 21:52:14

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Kciuki ma za krótkie...
> ;-)

Trzeba było od tego zacząć, a nie o jakichś kancikach i kołnierzykach
:DDDDDDD

--
Pozdrawiam - Aicha

4. Data: 2009-02-05 21:52:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 5 Feb 2009 22:11:01 +0100, Saulo napisał(a):

> [...]
> Cztery podzielone przez dwa jest równe dwa.
> Kobieta dawno skończy czytać ten tekst, podczas gdy mężczyzna nadal będzie

Po przeczytaniu drugiej linijki wykonałam małe obliczenie i wyszło mi 3
reszty 5cm.
Kciuki ma za krótkie...
;-)

5. Data: 2009-02-05 22:03:47

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Aicha<b...@t...ja>

> Trzeba było od tego zacząć, a nie o jakichś kancikach i kołnierzykach

Jeszcze chyba tylko o za-pachach nie było ;)

Saulo

6. Data: 2009-02-05 22:07:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 5 Feb 2009 22:52:14 +0100, Aicha napisał(a):

> Trzeba było od tego zacząć, a nie o jakichś kancikach i kołnierzykach
> :DDDDDDD

Pszępraszam, ale jako skromne wtedy dziewczę nie wiedziałam tego, kiedy
byliśmy we wspólnej zresztą 1 kl. liceum, więc trudno byłoby sie tym
kierować wtedy, a i dłuuugo jeszcze potem :-)
Tak, że raczej poleciałam na kołnierzyk...

7. Data: 2009-02-05 22:12:27

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> Jeszcze chyba tylko o za-pachach nie było ;)

Jak to nie było? Było i o smakach! :)

Ewa

8. Data: 2009-02-05 22:21:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 05 Feb 2009 23:12:27 +0100, medea napisał(a):

> Jak to nie było? Było i o smakach! :)
>
> Ewa

No właśnie, było, było :-)

9. Data: 2009-02-05 22:24:28

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>

> Jak to nie było? Było i o smakach! :)

O smakach pamiętałem, że było :)

Saulo

10. Data: 2009-02-06 08:00:57

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> [...]
> Cztery podzielone przez dwa jest równe dwa.
> Kobieta dawno skończy czytać ten tekst, podczas gdy mężczyzna nadal

a jak nie masz akwarium to jestes gejem :)

--
The Gnome

homoseksualizmu cd.
Nie za fajnie
platforma cię kocha, sziuba sziuba... :)
homoseksualny sawant, epileptyczny synesteta
wywiad ze zbigniewem religą