Nie za fajnie

1. Data: 2009-02-05 18:48:33

Temat: Nie za fajnie
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

http://banki.onet.pl/1911213,wiadomosci.html

2. Data: 2009-02-05 18:57:34

Temat: Re: Nie za fajnie
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> http://banki.onet.pl/1911213,wiadomosci.html

no ale na szczęście:
http://tinyurl.com/avruzx

--
"Nie uderzaj, jeśli to możliwe. Lecz jeśli bijesz, nigdy nie bij
miękko". Roosevelt

3. Data: 2009-02-05 19:01:13

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@n...sieciowy>

> no ale na szczęście:
> http://tinyurl.com/avruzx

taa
pesymistyczne prognozy/analizy lepiej się sprawdzają

saulo

4. Data: 2009-02-05 19:02:43

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> tren R<t...@n...sieciowy>

> taa
> pesymistyczne prognozy/analizy lepiej się sprawdzają

no przecież optymistycznie by było gdybyśmy wyprzedzili rubla... :)

5. Data: 2009-02-05 19:16:59

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Flyer<f...@p...gazeta.pl>

> Saulo; <gmfca3$511$1@news.onet.pl> :

> Nie sądzę. KPP posiłkuje się tymi samymi "wiadomościami", co reszta
> społeczeństwa
[...]

Wiesz na pewno? 80 mld zł transferów wzięli z kapelusza?

- może nawet nie być kryzysu, ale skoro *wszyscy* mówią,
> że jest kryzys, to trzeba przystopować. To raz.

[...]
> A dwa, to to, że KPP
> broni się przed restrukturyzacją rynku, upadkiem jednych gałęzi
> przedsiębiorczości i wzrostem innych. Ma własny interes w
> podtrzymywaniu dotychczasowej struktury rynku.

Zła jest struktura rynku obecnie?
Które gałęzie będą rosły bez kredytów?

Saulo

6. Data: 2009-02-05 21:34:59

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Flyer<f...@p...gazeta.pl>

[...]
> a. czytakie transfery nie odbywały się dawniej;

może nie aż takie?

> b. a ja mogę napisać 100 mld zł - też wziąłem to z kapelusza? ;>

jakoś słowom KPP bardziej ufam ;>

[...]
> Oszczywiście. Dzięki dostępności kredytów rosły zyski budowlanki, ale
> też rosły koszty wynikające z .... dostępności kredytów - koszty
> promocji i koszty wydawane na pośredników.

u nas to nie zostało rozdęte, ale może i tak

a więcej przykładów?

[...]
> Chwila, kredyty są i będą - mniejsze i trudniej dostępne, ale będę.
> Taki mechanizm weryfikacji pomysłów na biznes.

o *wiele* trudniej dostępne, jak rozumiem - może jednak za bardzo
niedostępne
i oby ten mechanizm nie wykosił 90% z nich

saulo

7. Data: 2009-02-05 22:31:01

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Flyer<f...@p...gazeta.pl>

[...]
> 80 mld raczej powaliłoby PLN do
> pozycji leżącej.

Jak dla mnie wygląda na leżącego.

[...]
> Hmmm, znów logika. Banki przyjmują lokaty, za które muszą zapłacić
> oprocentowanie, mają swoje koszty, mają również swoich akcjonariuszy,
> którzy rozliczą Zarządy z wyników, więc ... wybierają najbardziej
> dochodowy i bezpiecznysposób lokaty kapitału, ale ... jakiś wybierają.
> Nie kiszą gotówki w skarbcach i jeszcze za to kiszenie płacą
> depozytariuszom.
[...]

Nie znam się za dobrze, ale jestem pewien, że banki dałyby sobie radę i przy
ograniczonej akcji kredytowej w Polsce (mogą przecież inwestować chociażby w
obligacje, prawda?, mogą też zwijać działalność, łączyć się :). W każdym
razie na pewno sobie poradzą.

Saulo

8. Data: 2009-02-06 09:00:19

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Saulo<s...@l...po>

[...]
> [...]
> inwestować chociażby w obligacje, prawda?, mogą też zwijać
> działalność, łączyć się :). W każdym razie na pewno sobie poradzą.

KPP zapytowywuje, czy pieniądze z naszych lokat nie lądują przypadkiem na
lokatach w zagranicznych centralach lub oddziałach w innych krajach.

Saulo

9. Data: 2009-02-06 11:09:01

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Saulo" <s...@l...po> wrote in message news:gmfca3$511$1@news.onet.pl...

Nie za fajnie? :)

http://biznes.onet.pl/0,1911020,wiadomosci.html

http://wiadomosci.onet.pl/1911492,10,gigantyczna_dzi
ura_w_emeryturach,item.html

http://wiadomosci.wp.pl/title,Kolejny-cud-Tuska-dopl
acamy-do-Unii,wid,10813058,wiadomosc_prasa.html

http://emerytury.onet.pl/1911488,wiadomosci.html

http://www.pardon.pl/artykul/6133/platforma_okrada_e
merytow

http://www.dziennik.pl/polityka/article311408/Wlasni
e_tak_Tusk_dokonal_budzetowego_cudu.html

http://firma.onet.pl/1910827,wiadomosci.html

http://biznes.onet.pl/0,1910137,wiadomosci.html

10. Data: 2009-02-06 16:46:17

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Saulo<s...@l...po>

> http://banki.onet.pl/1911213,wiadomosci.html

http://waluty.onet.pl/1912094,wiadomosci.html

platforma cię kocha, sziuba sziuba... :)
homoseksualny sawant, epileptyczny synesteta
wywiad ze zbigniewem religą
no to kto się ostatnio zrobił na blond?
Zwykła, ludzka moralność...