no to kto się ostatnio zrobił na blond?

1. Data: 2009-02-05 08:09:07

Temat: no to kto się ostatnio zrobił na blond?
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sprzedaż jasnych farb do włosów wzrosła ostatnio w Wielkiej Brytanii o
67% - donosi "Daily Telegraph". Słynny angielski fryzjer Andrew Barton
nie wierzy, by był to tylko zwykły przypadek. Jak tłumaczy, intuicja
podpowiada kobietom, że sztuczny lub prawdziwy blond pomaga uporać się z
kryzysem."

http://tinyurl.com/blondynki

--
http://trener.blog.pl
http://lastfm.pl/label/trener

2. Data: 2009-02-05 08:16:37

Temat: Re: no to kto się ostatnio zrobił na blond?
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

> [...]
> Barton nie wierzy, by był to tylko zwykły przypadek. Jak tłumaczy,
> intuicja podpowiada kobietom, że sztuczny lub prawdziwy blond pomaga

przecież w polsce nie ma kryzysu :)

saulo

3. Data: 2009-02-05 08:27:28

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> tren R<t...@p...pl>

> przecież w polsce nie ma kryzysu :)

czekaj, może jakaś emigracja się odezwie... :)

--
http://trener.blog.pl
http://lastfm.pl/label/trener

4. Data: 2009-02-05 10:06:28

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Lut, 09:09, tren R <t...@p...pl> wrote:
> [...]
> nie wierzy, by był to tylko zwykły przypadek. Jak tłumaczy, intuicja
> podpowiada kobietom, że sztuczny lub prawdziwy blond pomaga uporać się z

Syla i jej rodzina?!

5. Data: 2009-02-05 11:46:54

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> intuicja podpowiada kobietom, że sztuczny lub prawdziwy blond
> pomaga uporać się z kryzysem."

"Aż 90% mężczyzn oświadczyło, że blondynki są bardziej zabawne."

- "Klientki twierdzą, że będąc blondynkami czują się młode, atrakcyjne
i bardziej pewne siebie, a do tego zyskują więcej uwagi otoczenia" -
mówi Barton."

Tiaaaa...

--
Pozdrawiam - Aicha

6. Data: 2009-02-05 11:56:56

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Aicha<b...@t...ja>

[...]
> - "Klientki twierdzą, że będąc blondynkami czują się młode, atrakcyjne
> i bardziej pewne siebie, a do tego zyskują więcej uwagi otoczenia"
[...]

No bo czyż to nie jest zabawne? :)

Saulo

7. Data: 2009-02-05 12:08:17

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdybyś chciał powiedzmy przelecieć jakąś laskę (i zapomnieć),
to mając wybór wybrałbyś nie-blondynkę?

--
CB

8. Data: 2009-02-05 12:50:43

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> Aicha<b...@t...ja>
>
> [...]
> [...]
>
> No bo czyż to nie jest zabawne? :)
>
> Saulo

Nie do końca, bo w jasnych włosach wygląda się młodziej.
Mam porównanie na koleżankach szatynkach, które się trochę rozjaśniają.
Prawdziwe krucze brunetki za to nie wyglądają dobrze, jeśli się
pofarbują na blond, wystarczy popatrzeć na Cyganki.

Ewa

9. Data: 2009-02-05 12:54:12

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>

> [...]
> rozjaśniają. Prawdziwe krucze brunetki za to nie wyglądają dobrze,
> jeśli się pofarbują na blond, wystarczy popatrzeć na Cyganki.

Jasne.
Nie o to mi chodziło, ale nie chce mi się tłumaczyć.

Saulo

10. Data: 2009-02-05 13:24:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 05 Feb 2009 09:09:07 +0100, tren R napisał(a):

> [...]
> nie wierzy, by był to tylko zwykły przypadek. Jak tłumaczy, intuicja
> podpowiada kobietom, że sztuczny lub prawdziwy blond pomaga uporać się z

Tia, bo nie widać siwizny :->

Zwykła, ludzka moralność...
DO XL
KAMYCZEK DO OGRODKA PARCHATEGO...
Brak konsekwencji.
O cudowna potęgo kopniaka w tyłek! [blog]