Brak konsekwencji.

1. Data: 2009-02-04 21:27:01

Temat: Brak konsekwencji.
Od: " Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakby ktos nie wiedzial to u znanego trolla pansravisty.
Wiadomo, ze pansracz nie lubi Zydow ani nic co z nimi zwiazane, ale.....

p...@g...com

Ktos zapyta, co w tym nadzwyczajnego?

Gmail to serwis nalezacy do google.
A tworcami google sa:

Lawrence Edward Page:
"Despite his mother being Jewish, Page was raised similarly to his father:
without a religion"

oraz

Sergey Brin
"Urodził się w ZSRR jako syn ekonomisty żydowskiego pochodzenia. W 1979 roku,
w wieku sześciu lat wyemigrował razem z rodziną do Stanów Zjednoczonych"

Dziekuje za uwage.

PS. Wypierdalaj.

Bluzgacz

2. Data: 2009-02-04 21:35:40

Temat: Re: Brak konsekwencji.
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Bluzgacz" napisał:

> [...]
> oraz
> Sergey Brin
> "Urodził się w ZSRR jako syn ekonomisty żydowskiego pochodzenia.

I co ciekawe ludzie, którzy mają większe niż przeciętne pojęcie o
informatyce i zależy im na autentycznej prywatności swojej
korespondencji (zajrzałam na PNA), trzymają się od googlemail jak
najdalej.

--
Pozdrawiam - Aicha

3. Data: 2009-02-04 21:49:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Feb 2009 22:35:40 +0100, Aicha napisał(a):

> [...]
> informatyce i zależy im na autentycznej prywatności swojej
> korespondencji (zajrzałam na PNA), trzymają się od googlemail jak

...i używają linuxowych aplikacji albo w Windzie The Bat, jeśli chcą być
bezpieczni.

4. Data: 2009-02-04 23:19:35

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> ...i używają linuxowych aplikacji albo w Windzie The Bat, jeśli chcą
być
> bezpieczni.

No popacz, a Panslaviście nie poradziłaś i co chwilę mu kompa
rozwalają. Niedobra Ikselka!

--
Pozdrawiam - Aicha

5. Data: 2009-02-04 23:36:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 5 Feb 2009 00:19:35 +0100, Aicha napisał(a):

> być
>
> No popacz, a Panslaviście nie poradziłaś i co chwilę mu kompa
> rozwalają. Niedobra Ikselka!

Jego kłopoty nie wynikają tylko z oprogramowania - na każdy program jest
sposób.

6. Data: 2009-02-05 02:58:55

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lut, 22:27, " Bluzgacz" <r...@g...pl>
wrote:
> [...]
> w wieku sześciu lat wyemigrował razem z rodziną do Stanów Zjednoczonych"

A to dowód, że nie jestem antysemitą, anty-Chazarem, anty-mośkiem itd.
Jestem Polakiem, obywatelem Polski, Polska jest moja jedyną Ojczyzną.
Moi wrogowie to wrogowie Polski, a wrogowie Polski są moimi wrogami.
Anty-Polacy stają się wrogami Polski, gdy działają przeciw niej
czynnie, wtedy też staja się moimi wrogami, nie wcześniej, gdyż nie
musi nikt kochać Polski.

POLSKA JEST TYLKO DLA POLAKÓW - SŁOWIAN !!!

7. Data: 2009-02-05 03:01:34

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lut, 22:35, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> [...]
> informatyce i zależy im na autentycznej prywatności swojej
> korespondencji (zajrzałam na PNA), trzymają się od googlemail jak

Skopano mi kompy, moje konta są aktywne, ale nie mogę czytać z
czytników, tak antypolska hołota mnie zalatwia...
Nie chce mi się gmerać w kompach, ale pewnie będę musiał pozbyć się
przekierowań...

8. Data: 2009-02-05 03:02:48

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Lut, 00:19, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> być
>
> No popacz, a Panslaviście nie poradziłaś i co chwilę mu kompa
> rozwalają. Niedobra Ikselka!
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Ależ ja to wiem...

9. Data: 2009-02-05 03:05:38

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Lut, 00:36, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Jego kłopoty nie wynikają tylko z oprogramowania - na każdy program jest
> sposób.

Dokładnie - jestem tylko użytkownikiem kompa, a nie programistą, może
mnie pobic kazdy dzieciak, dla którego hakowanie staje się pasją -
uczą też tego w szkole... W ramach tego jak się chronić... Dla mnie
jest obrzydliwe włażenie gdziekolwiek...

10. Data: 2009-02-05 06:57:47

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Jego kłopoty nie wynikają tylko z oprogramowania - na każdy program
> jest sposób.

Przepraszam, że nie użyłam emotki i nie zrozumiałaś, że się nabijam
jak zwykle. Chyba w załączniku będę dodawać zestaw premium dla Ciebie
do każdego posta, żeby inni nie musieli ich oglądać.

--
Pozdrawiam - Aicha

O cudowna potęgo kopniaka w tyłek! [blog]
To się nazywa tolerancja :|
Bydlo w szkole (Ryki)
PL dopłaca do UE
Re: [bylo] Re: APEL!