To się nazywa tolerancja :|

1. Data: 2009-02-04 17:02:21

Temat: To się nazywa tolerancja :|
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

http://www.dziennik.pl/zycienaluzie/article311482/Br
zydko_pachnacy_studenci_maja_prawo_do_nauki.html

Student filozofii na uniwersytecie Erasmusa w Holandii nie mył stóp. Budził
tak duże obrzydzenie, że wyrzucono go z uczelni. Po dekadzie spędzonej w
sądach, Teunis Tenbrook dostał prawo powrotu i dokończenia nauki. Sąd uznał,
że profesura i inni studenci będą musieli... zatykać nosy.

Zapach stóp nie może być powodem dyskwalifikacji na uczelni - uznał sąd.
Szkoła przyjęła tę informację z żalem, ale próbuje się bronić. Zamiast
wyrzucać, będzie nakładać na cuchnących uczniów kary pieniężne.
Jak zauważają przytomnie gazety, uniwersytet zyska na powrocie Tenbrooka, bo
gdy zablokowano mu dostęp do uniwersyteckiej biblioteki, miał wypożyczone
kilkadziesiąt książek.

2. Data: 2009-02-04 17:40:44

Temat: Re: To się nazywa tolerancja :|
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> [...]
> Jak zauważają przytomnie gazety, uniwersytet zyska na powrocie
> Tenbrooka, bo gdy zablokowano mu dostęp do uniwersyteckiej biblioteki,

i walic biusty, pokraczne

--
The Gnome

3. Data: 2009-02-04 17:47:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Feb 2009 18:02:21 +0100, Saulo napisał(a):

> [...]
> Szkoła przyjęła tę informację z żalem, ale próbuje się bronić. Zamiast
> wyrzucać, będzie nakładać na cuchnących uczniów kary pieniężne.

Babcia mojego TŻ, juz przed wojną nauczycielka, miała w klasie jednego
ucznia, wiadomej nacji sądząc po imieniu, Icka. Icek śmierdział czemus
okropnie, że lekcji prowadzić się nie dało, zwłaszcza zimą.
Zawezwawszy matkę Icka, jako wychowawczyni klasy, zwróciła jej uwagę na
problem higieny osobistej syna i na konieczność dopilnowania jej ze strony
wezwanej.
Ta zaś, wcale niespeszona, odparła, że, prosze pani uczycielki, Icuś jest
do uczenia, a nie do wąchania!
Cóz było robić.

4. Data: 2009-02-04 17:59:16

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> [...]
> spędzonej w sądach, Teunis Tenbrook dostał prawo powrotu i dokończenia
> nauki. Sąd uznał, że profesura i inni studenci będą musieli... zatykać

Dzięki za poprawę humoru. :)

Ewa

5. Data: 2009-02-04 18:11:50

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> The Gnome

Ta piosenka to o Tobie?
:)

Pozdrawiam
Vicky

6. Data: 2009-02-04 18:39:59

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Vicky pisze:

> Ta piosenka to o Tobie?
> :)

chcialbym :)

--
The Gnome

7. Data: 2009-02-04 21:04:17

Od: " Bluzgacz" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> wezwanej.
> Ta zaś, wcale niespeszona, odparła, że, prosze pani uczycielki, Icuś jest

Jaki to ma zwiazek z tematem trollu?
Widze, ze rownasz do pansracza.

Bluzgacz

8. Data: 2009-02-05 03:22:56

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lut, 22:04, " Bluzgacz" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>
wrote:

> Jaki to ma zwiazek z tematem trollu?
> Widze, ze rownasz do pansracza.
>
> Bluzgacz

Idź się wymyć w mykwie, bo parcha, a nie tylko smród rozsiewasz wokół.

9. Data: 2009-02-05 03:27:05

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lut, 18:02, "Saulo" <s...@l...po> wrote:
> [...]
> gdy zablokowano mu dostęp do uniwersyteckiej biblioteki, miał wypożyczone

Do czego to dochodzi, gdy prawo chroniąc brudasa narusza wyrokami
sądowymi prawa innych studentów i wykładowców do oddychania czystym
powietrzem. Tego parchawca wystarczyło skażać za terroryzm -
stosowanie wobec innych broni chemiczno - biologicznej.

Bydlo w szkole (Ryki)
PL dopłaca do UE
Re: [bylo] Re: APEL!
NA PSPolityka...