NA PSPolityka...

1. Data: 2009-02-04 10:24:40

Temat: NA PSPolityka...
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

... martwią się o mnie, gdyż jestem kneblowany przez rządowych
parchawców.

Nic mi nie usunięto - jest stosowany black-box - bo upominam się
o moje dziecko, a kidnaperzy psują mi PR twierdząc jakobym był
pedofilem, alkoholikiem, bimbrownikiem, hodowcą maryśki i producentem
innych narkotyków, a do tego wywrotowcem, pasożytem społecznym,
szpiegiem, ufoludkiem - wszak wiem kiedy mnie promieniują na różnej
długości falach, antysemitą i żydem / Żydem.
Co nowy minister lub inny kordynator to zabiera się za mnie z
nowa energią, wszak czym wytłumaczyć usilną pracę służb, nie mogących
sobie od 1968 roku poradzić z jednym debilem, kretynem, głupkiem,
imbecylem, niedoszłym pastorem, niedoobrzezanym symbolicznie parchem,
którego przeznaczeniem jest pójście na kolanach do parchatej Canossy w
chałacie z włosiennicy utkanej z ostrzyżonych gojowskich włosianek.
Inny sposób stosowany od niedawna w ramach walki rządu z narodem
to filtrowanie treści niezgodnych z rządowymi czyli parchatymi. Filtry
te stosowane są przy przesyle z serwera na serwer. Zamiast szukać słów
trwożnie terroryzujących kiepały łatwiej poszukać słowa panslavista or
Panslavista or prawusek.

2. Data: 2009-02-04 11:14:04

Temat: Re: NA PSPolityka...
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslawista
no cóz jestes przestepca,bo nawolywanie do nienawisci,do innych
nacji ,jest przestepstwem.Czyli smieciem spolecznym,patologia.

3. Data: 2009-02-04 12:02:32

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lut, 12:14, glob <r...@g...com> wrote:
> Panslawista
> no cóz jestes przestepca,bo nawolywanie do nienawisci,do innych
> nacji ,jest przestepstwem.Czyli smieciem spolecznym,patologia.

Czy glob to bez znaków diakrytycznych parchacki głąb?

4. Data: 2009-02-04 12:24:07

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

> Czy glob to bez znaków diakrytycznych parchacki głąb?
Jeszcze troche,gdy chaos w polsce sie uspokoji,trafisz do puchy ,czyli
tam gdzie twoje miejsce lub w kaftanik.A tam raczej bedzie ci
dobrze,bo lekarze swira przytakuja i tak panslawista znowu z Zydami
wyskoczy-to bedzie:tak,tak,ale pani asystentko niech elektrowstrzasy
beda dwa razy dziennie.

5. Data: 2009-02-04 15:28:57

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lut, 13:24, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
> dobrze,bo lekarze swira przytakuja i tak panslawista znowu z Zydami
> wyskoczy-to bedzie:tak,tak,ale pani asystentko niech elektrowstrzasy

Prędzej wywędrujecie za panem z fujarką, bo dla was czas spokoju już
nigdy nie nastapi, nawet po Armageddonie...
A im więcej będziecie się stawiać, tym gorszy los was czeka.

6. Data: 2009-02-04 15:30:40

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lut, 13:02, Panslavista <p...@g...com> wrote:
> [...]

He..he, parchate bezprawie.
Nie sądźcie, abyście sądzeni nie byli...

7. Data: 2009-02-04 15:41:10

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

> He..he, parchate bezprawie.
> Nie sądźcie, abyście sądzeni nie byli...
Za lamanie prawa ,musi byc kara,jak Kuba Bogu,tak Bóg Kubie.

8. Data: 2009-02-04 18:28:54

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lut, 16:41, glob <r...@g...com> wrote:

> Za lamanie prawa ,musi byc kara,jak Kuba Bogu,tak Bóg Kubie.

Coś ci się pomerdało kozipierdo.

9. Data: 2009-02-04 18:39:05

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

> Coś ci się pomerdało kozipierdo.
Nic sie nie pomerdalo,wez kodex karny i zobacz jakie sa kary
wymierzane za dzialalnosc przestepcza,która tu prowadzisz.Skaczyla sie
bezkarnosc.

10. Data: 2009-02-04 21:15:24

Od: " Bluzgacz" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@g...com> napisał(a):

1. NTG
Ty rzeczywiscie jestes uposledzony debilu.
Ile razy pisalo sie do ciebie, ze NTG kiedy poruszasz tematy nie zwiazane
calkowicie z grupa? Ty nadal tego nie przyswoiles.
Naprawde musisz byc jelopem, skoro sprawia ci trudnosci zapamietanie trzech slow:
NIE TA GRUPA
Stad tez jestes przyglupem bez wyksztalcenia

2. Skoro tak lubisz spamowac i jestes fanem Ukraincow i Ukraincem to moze wez
xxlke i sie zatrudnij jako spamer kont mailowych, usenetu itp, bo z Ukrainy
wlasnie bardzo duzo wysylaja tego gowna, a ze wy lubicie gowno to doskonale
sie wpasujecie w role.
Ty renta inwalidzka (za uposledzenie), ona bezrobotna - idealni kandydaci.
Praca zdalna, moze zarobicie i wtedy np. ty skonczysz srac na kuchni ciagle
opisy twojego obiadu, ktory w 95% sklada sie ze schabowego i ziemniakow i
zaczniesz jesc cos innego (albo wypijesz inne od wlasnego aroniowego korbola),
a ona wreszcie zarobi na kolejna wycieczke do Warwsiawy albo nawet nad morze i
przynajmniej na jeden dzien odejdzie od kompa. A moze nawet na prawdziwy stok
z karnetami za 200 ojro!
Dale jazda do roboty, jebane nieroby!

Bluzgacz

Kontrowersja...