Kontrowersja...

1. Data: 2009-02-04 09:50:06

Temat: Kontrowersja...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...ujęta w wykładzie mojego idola - prof. Włodzimierzea Sedlaka:

"(...)Wedlug wiekszości zabierających głos, kontrowersja jest słabym
punktem teorii czy hipotezy, a juz kompletnie dyskwalifikuje jej twórcę.
Według niewielu natomiast, kontrowersje stanowia istotny element rozwoju
nauki.
Pytanie ciagle pozostaje otwarte - kto czy co jest kontrowersyjne? Sięgamy
sposobu i wielkości kontrowersji. Najoczywiściej jawi się to w celu
kontrowersji. Jeśli ona ma jako zadanie np. nie dopuścić do wywyższenia sie
o "głowe" ponad obiegowy poziom nauki, to należy tę głowę tak kontrowersją
przyklepać, żeby zasada równości intelektualnej zostala zachowana.
Jeśliby zas kontrowersja dotyczyła wychylenia się o ćwierć głowy poza
zagraniczny poziom, wtedy tym bardziej należy dołożyć staran, by to
niebezpieczeństwo zażegnać rozpalając kontrowersję.(..)"
prof. Włodzimierz Sedlak, "Wykłady o bioelektronice", str.66

Polecam całą te książkę, jak również "Homo bioelectronicus" tegoz autora.
W obu - rozwazania o istocie życia przeplecione z nukową osnową, pięknie
napisane i podane.

2. Data: 2009-02-04 10:06:10

Temat: Re: Kontrowersja...
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lut, 10:50, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> W obu - rozwazania o istocie życia przeplecione z nukową osnową, pięknie

Klep tego Bluzgacza, bo Bluzgwiątko w drodze, gdyż pozostwione same
sobie rozmnożą się od kropel wody jak te gudłaje z filmu...

3. Data: 2009-02-04 10:37:19

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki, pewnie zajrzę :-).

M.

4. Data: 2009-02-04 10:50:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Feb 2009 10:50:06 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
>
> Polecam całą te książkę, jak również "Homo bioelectronicus" tegoz autora.
> W obu - rozwazania o istocie życia przeplecione z nukową

naukową (Aicha - masz następną!, plus te, których nie koryguję, bo sięmnie
nie chce, sama se wyszukaj)

> osnową, pięknie
> napisane i podane.

j.w.

5. Data: 2009-02-04 10:52:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Feb 2009 02:06:10 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> Klep tego Bluzgacza, bo Bluzgwiątko w drodze, gdyż pozostwione same
> sobie rozmnożą się od kropel wody jak te gudłaje z filmu...

Jego? - siedzi w zakładzie i zielone tableteczki łyka. Jak wyjdzie na
przepustkę, to go poklepię.

6. Data: 2009-02-04 17:26:52

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> (Aicha - masz następną!, plus te, których nie koryguję, bo
> sięmnie nie chce, sama se wyszukaj)

Dziękuję Ci bardzo, ale ja nie jestem trollem i nie wymagam karmienia
z ręki :>

--
Pozdrawiam - Aicha

7. Data: 2009-02-04 17:35:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Feb 2009 18:26:52 +0100, Aicha napisał(a):

> Dziękuję Ci bardzo, ale ja nie jestem trollem i nie wymagam karmienia
> z ręki :>

psze brdzo.

8. Data: 2009-02-04 18:48:46

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" napisał:

> kiedy zmienisz nicka?

Jak znajdę męża... czyli odłożone ad calendas graecas :)

--
Pozdrawiam - Aicha

9. Data: 2009-02-04 18:54:06

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Dziękuję Ci bardzo, ale ja nie jestem trollem i nie wymagam karmienia
> z ręki :>

kiedy zmienisz nicka?

--
The Gnome

10. Data: 2009-02-04 19:00:00

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Jak znajdę męża... czyli odłożone ad calendas graecas :)

boj tam :) z ciekawosci pytam, to by bylo zbyt proste zeby ci sie nicki
zmienialy na tej zasadzie, chociaz w sumie nie :) nie pomyslalem o tym

--
The Gnome

Czy istnieje Lepper dla wyksztalcenców?
"Neuromarketing"