Zwykła, ludzka moralność...

1. Data: 2009-02-05 07:53:09

Temat: Zwykła, ludzka moralność...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...a nie sztuczne "dobre maniery", co za bzdura.
http://www.supermozg.pl/supermozg/1,91626,6235099,Kt
o_mial_wieksze_szanse_na_Titanicu_.html

2. Data: 2009-02-05 08:20:09

Temat: Re: Zwykła, ludzka moralność...
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@g...pl>

> ...a nie sztuczne "dobre maniery", co za bzdura.
> http://www.supermozg.pl/supermozg/1,91626,6235099,Kt
o_mial_wieksze_szanse_na_Titanicu_.html

E tam, jedno i drugie. Konkretyzacja nie wziela sie znikad.

Saulo

3. Data: 2009-02-05 08:24:34

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Saulo<s...@l...po>

> Ikselka<i...@g...pl>

o_mial_wieksze_szanse_na_Titanicu_.html

> E tam, jedno i drugie. Konkretyzacja nie wziela sie znikad.

I nie tylko to, brak zindywidualizowanych reakcji tez.

Saulo

4. Data: 2009-02-05 09:14:59

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Dawniej smiano sie (nie wiem czy slusznie) wstylu "radzieccy naukowcy
odkryli"
Dzisiaj to juz komedia typu "naukowcy odkryli ze".
To samo tutaj: pierwsze szalupy byly pustawe bo nikt nie chcial do nich
wchodzic,
zabraklo chetnych kobiet. Nie zalezalo to od manier.

Duch

5. Data: 2009-02-05 13:26:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 5 Feb 2009 09:24:34 +0100, Saulo napisał(a):

> Saulo<s...@l...po>

o_mial_wieksze_szanse_na_Titanicu_.html

> I nie tylko to, brak zindywidualizowanych reakcji tez.
>
> Saulo

Eufemizmy, eufemizmy: te "indywidualne reakcje" to po prostu "rozpychanie
się łokciami" i "po trupach".
Nie dla każdego one są "indywidualne" :>
Ludzie o wysokim morale nie potrafią JUŻ tego.

6. Data: 2009-02-05 13:30:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 5 Feb 2009 10:14:59 +0100, Duch napisał(a):

> [...]
> wchodzic,
> zabraklo chetnych kobiet. Nie zalezalo to od manier.

Dokładnie. Nie było chętnych kobiet, bo nie chciały korzystać z
pierwszeństwa tylko z powodu płci lub nie chciały pozostawić swoich
ukochanych...

A generalnie - prawda jest inna: pasażerowie Titanica prawie do krytycznego
momentu nie zdawali sobie sprawy z zagrożenia, Titanic był
opiewany/reklamowany jako niezatapialny, a także uchodził za świetnie
zabezpieczony w sprzęt ratunkowy. Okazało się zupełnie co innego.

7. Data: 2009-02-05 14:37:20

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Bo to bylo tak, podchdzi marynarz do towarzystwa i mowi:
- prosze wsiada do szalup, statek niedlugo zatonie
- punknij sie pan w czoło

ciekawostka z Tytanica.
Na pokladzie wraku brakuje tych slynnych glownych schodow.
I to nie z powodu tego ze sie rozlozyly, inne przedmioty z drewna
jak najbardziej przetrwaly jak np. drzwi, krzesla.
Prawdopodobnie cała drewniana konstrukcja schodow byla zbyt
slabo umocnowana na ruch do góry i wyplynela.
Takie tam....

Duch

8. Data: 2009-02-07 08:32:40

Temat: Re: Zwyk3a, ludzka moralno?a...
Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Eufemizmy, eufemizmy: te "indywidualne reakcje" to po prostu "rozpychanie
> się łokciami" i "po trupach".
> Nie dla każdego one są "indywidualne" :>
> Ludzie o wysokim morale nie potrafią JUŻ tego.

Jak im się stworzy odpowiedni warunki to jak najbardziej będą potrafili...
en masse...

Pzdr
Paweł

9. Data: 2009-02-07 12:04:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 7 Feb 2009 09:32:40 +0100, bazyli4 napisał(a):

> Jak im się stworzy odpowiedni warunki to jak najbardziej będą potrafili...
> en masse...
>
> Pzdr
> Paweł

Tam było ich dużo - en masse, no i jakoś się nie pchali. Zwlaszcza kapitan
się nie pchał... :->

10. Data: 2009-02-07 12:28:25

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tam było ich dużo - en masse, no i jakoś się nie pchali. Zwlaszcza kapitan
> się nie pchał... :->

Nie było ich dużo i warunki nie były wystarczająco właściwe... daj mi
któregokolwiek z nich... ja już mu takie warunki załatwię że będzie lepszy
niż Mengele...

Pzdr
Paweł

DO XL
KAMYCZEK DO OGRODKA PARCHATEGO...
Brak konsekwencji.
O cudowna potęgo kopniaka w tyłek! [blog]
To się nazywa tolerancja :|