Zwykła, ludzka moralność...

11. Data: 2009-02-07 13:30:17

Temat: Re: Zwyk3a, ludzka moralno?a...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 7 Feb 2009 13:28:25 +0100, bazyli4 napisał(a):

> Nie było ich dużo i warunki nie były wystarczająco właściwe... daj mi
> któregokolwiek z nich... ja już mu takie warunki załatwię że będzie lepszy
> niż Mengele...

Mówisz, że to potrafisz? I chciałoby Ci się? Hmmm, ja bym się na Twoim
miejscu zastanowiła, czy aby z Tobą samym jest wszystko ok...

12. Data: 2009-02-08 17:37:24

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mówisz, że to potrafisz? I chciałoby Ci się? Hmmm, ja bym się na Twoim
> miejscu zastanowiła, czy aby z Tobą samym jest wszystko ok...

Ze mną jak najbardziej... po prostu wiem, kiedy się kończy człowieczeństwo a
zaczyna natura ;o)

Pzdr
Paweł

13. Data: 2009-02-08 18:14:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Feb 2009 18:37:24 +0100, bazyli4 napisał(a):

> Ze mną jak najbardziej... po prostu wiem, kiedy się kończy człowieczeństwo a
> zaczyna natura ;o)

Wiesz??? O ho ho! Ale byś się zdziwił, nawet na własnym przykladzie, póki
nie sprawdziłeś.
"Tyle wiemy o sobie, ile nas sprawdzono."

Moralni ludzie, którzy zginęli(!) w tonącym Titanicu, sprawdzili na sobie,
że nie stali się zwierzętami aż do ostatniej chwili życia.
Inaczej wielu z nich znalazłoby się być może pośród moralnych-ocalonych.

14. Data: 2009-02-09 14:47:48

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Moralni ludzie, którzy zginęli(!) w tonącym Titanicu, sprawdzili na sobie,
> że nie stali się zwierzętami aż do ostatniej chwili życia.
> Inaczej wielu z nich znalazłoby się być może pośród moralnych-ocalonych.

to troche bardziej skomplikowane :) a jak juz zginiesz to ogolnie do
dupy sie robi

--
The Gnome

15. Data: 2009-02-09 15:43:44

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz??? O ho ho! Ale byś się zdziwił, nawet na własnym przykladzie, póki
> nie sprawdziłeś.
> "Tyle wiemy o sobie, ile nas sprawdzono."

A co mnie obchodzi mój własny przykład. Poddany odpowiednije presji stałym
się taki sam jak ci, których takiej presji poddałem. A jesli podajesz
przykład Titanica... za kórtko.Pamiętaj, czas... czas jest najważniejszy.
Bardzo mi się podobało to, co Bartoszewski powiedział na chwalenie go, że
taki był niezłomny, mniej więcej tak... a cóż to za zaszczyt, sktoro ja już
siedziałem wtedy, kiedy łamali innych, mnie nie łamali to nie miałem się
okazji przekonać... ot i cała prawda o niezłomnych. No, chyba że tak jak
Kaczyński o tych małolatach za powstania... wtedy to mu chciałem choć zęby
przez dwa dni rozwiercać... śpiewałby wszystkie tajemnice, aż miło... im kto
więcej papla o honorze tym zazwyczaj większy z niego skurwiel, co i po
części naszej sceny poliutycznej baaaardzo widać ;o)

Pzdr
Paweł

16. Data: 2009-02-09 15:45:03

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazyli4" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]

Jej, alem byków nastrzelał... ale to jest tak, jak się je jajecznicę i pisze
ręką zaopatrzoną w widelec ;o)

Pzdr
Paweł

17. Data: 2009-02-09 15:54:15

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lut, 18:37, "bazyli4" <b...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:ejeb5gbsrbtw$.sfm7vmdibxg4.dlg@40tude
.net...

> Ze mną jak najbardziej... po prostu wiem, kiedy się kończy człowieczeństwo a
> zaczyna natura ;o)
>
> Pzdr
> Paweł

Człowieczeństwo jest częścią natury człowieka. To warunki decydują, z
której strony natura się okaże bardziej widoczna.

DO XL
KAMYCZEK DO OGRODKA PARCHATEGO...
Brak konsekwencji.
O cudowna potęgo kopniaka w tyłek! [blog]
To się nazywa tolerancja :|