Czy ze mną wszystko w porzo

1. Data: 2003-01-25 22:47:38

Temat: Re: Czy ze mną wszystko w porzo
Od: "taki1" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Posępny Kosiarz" <p...@p...fm> napisał

> [ wielkie ciach ]

Witam
Czy z "Posępnym Kosiarzem" "wszystko w porzo" nie mam kompetencji
ani zamiaru orzekać, jednak poruszony temat jest mi dość hmm.. znany
więc postanowiłem udzielić się w dyskusji ;-) Więc,
Czy naprawdę nie można znaleźć kompromisu między pasją a "resztą świata" ?
rozumiem jak bardzo wciąga programowanie, był czas że siedziałem całymi
dniami przed monitorem klepiąc kod spełniający zazwyczaj jakieś kuriozalne
funkcje, a gdy już musiałem oderwać się od tych 14'', moje myśli lgnęły
bezwiednie w stronę: rejestrów, portów, zmiennych etc.Mimo początkowej
intensywności, z czasem wszystko 'umiarkowało się' samoistnie ( tzn.bez
pomocy specjalistów czy hospitalizacji ). Ale zmierzam do tego że msz.:
komputer jest narzędziem do izolacji od otoczenia a nie jej przyczyną -
która to leży głębiej w psychice; działa to (wciąż msz.) niczym "błędne
koło": ponieważ kontakty z innymi są trudne/bolesne - uciekam w świat
"bitów i bajtów", przez co jeszcze bardziej oddzielam się od tych 'innych'
a więc kontakt jest coraz trudniejszy...
Radziłbym Posępnemu i podobnym, nie popadać we wspomnianą schizę,
Zwłaszcza w wieku dorastania - nie warto katować wzroku i zdrowia.

pozdr.

1. Data: 2003-01-25 23:56:03

Od: "Łukasz Nawrocki" <l...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zniżanie się do poziomu małomiasteczkowego jest cofaniem się w rozwoju.

to mnie zabolało...

prowincjusz

1. Data: 2003-01-26 00:00:42

Od: "Łukasz Nawrocki" <l...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiele osób zazdrości ci takiej pasjii. nie którzy nie mają nic, a ty masz
coś, co sprawia, że chce ci się żyć, a to jest najważniejsze. nie rezygnuj z
tego.
a przyjaciele i dziewczyna? przyjaciół szukaj wśród osób, które mają takiego
samego bzika jak ty - informatyka. o dziewczynę się nie martw. jak nie
spotkasz żadnej, to pewnie nie była ci żadna pisana.

były maniak komputerowy
http://nawrocki.xx.pl

1. Data: 2003-01-26 13:23:49

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kacper Cieśla (COMBOY)" napisał w wiadomości:

> hehe, a moge ja ?

Ha ha spaść z nieba? no cóż troszkę z wysoka ... ;-)

> Adobe Acrobat Reader możesz pobrać np. z tucows.com lub po prostu z
> adobe.com

No cóż pozostaje mi zakupić ten programik, bo za wiele tych MB do
ściągnięcia
jak na modemowca ;-)))

> A.jak kiedyś jeszce Ci się zdarzy że nie będziesz wiedzieć otworzyć jakiś
> plik to polecam http://www.filext.com/

Baaardzo dziękuję.

Pozdrawiam
Ania vel Masoneczka

1. Data: 2003-01-26 13:58:13

Temat: Re: Informatyka = niebezpieczenstwo .
Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 25 Jan 2003 21:58:09 +0100 "Kacper Cieśla \(COMBOY\)"
<c...@p...sobie.o2.pl> <b0utoq$3h$1@news.tpi.pl>:

> "Nikt nie ma dostatecznie dobrej pamięci,
> aby kłamać zawsze z powodzeniem"-Abraham Lincoln;

Dobre. Post też sensowny.

Pozdrawiam
Marek

--
Nie oszukujmy się. Wszyscy jesteśmy jak dzieci.:)

1. Data: 2003-01-26 17:45:54

Od: mixxos <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Masoneczka napisał(a):

> No cóż pozostaje mi zakupić ten programik, bo za wiele tych MB do
> ściągnięcia
> jak na modemowca ;-)))

programik jest bezpłatny ;-)
pozostaje Ci zciągnąć z sieci lub zakupić z jakimś czasopismem
komputerowym na CD

--
pozdrowionko
mixxos

a potem długo sam w to nie uwierze...<<
m...@N...pl

1. Data: 2003-01-26 19:17:34

Od: Adam Wysocki <a...@w...lodz.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

25.01.03 Kacper Cieśla (COMBOY) wrote in <b0utoq$3h$1@news.tpi.pl>:

> odpowiednia dziewczyna największego maniaka oderwie od kompa :]

Polemizowałbym :)

--
Pozdrowienia z Warszawy * Adam `gophi' Wysocki * g...@s...tpi.pl
GG# 1234 * RLU# 265791 * ICQ# 173653642 * GSM# +48505439030 * CB# 33

1. Data: 2003-01-26 19:44:38

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mixxos"
> programik jest bezpłatny ;-)

Owszem, jeśli nie liczysz kosztów połączenia internetowego to
rzeczywiście bezpłatny ;-)
Zakupię z pewnością.

Pozdrowionka
Ania

1. Data: 2003-01-27 11:14:13

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Posępny Kosiarz" <p...@p...fm> napisał w
wiadomości news:b0ue0a$mrp$1@news.tpi.pl...
> Pisze bo mam nadzieje że ktoś mnie oświeci.
>
> Otóż mam taki problem:

A wiesz że dla mnie to piękne? Masz w życiu prawdziwą pasję, jeśli w wielu
17 lat już jesteś tak opętany (pozytywnie) przez komputery, to masz pracę
zapewnioną i przyszłość... Młody, Ty po prostu robisz to co lubisz i
będziesz lubił to, co robisz. A wierz mi, że rozmowy o Eminemie nie są
interesujące, wiele nie tracisz ;), natomiast na dziewczyny spoglądać
zaczniesz inaczej za jakiś czas i sam się zapewne zdziwisz, jak uskrzydlone
słowa potrafisz z siebie wydobywać w pewnych okolicznościach ;)
Znam "piwoszy" dla których piwo to pasja, mają pełno wafli i wszelkich
rzeczy związanych z piwem, ale zastanawiam się jak wielu z nich ma problem
alkoholowy o którym być może jeszcze nie wiedzą. Piwo to moja "pasja" od
dłuższego czasu i z chęcią zamieniłabym takie uzależnienie na Twoje ;)
Chyba, że znajdę robotę w browarnictwie ;> Znam się na piwie. ;]
Masz piękną pasję, facet, ciesz się nią i rozwijaj (do tego Cię namawiać nie
trzeba).

--
.............||dipsom_ania|||

1. Data: 2003-01-27 11:16:35

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "trzmiel" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

>Mysle ze powinienes w swoim otoczeniu
> poszukac osob z podobnymi zainteresowaniami, pojsc z nimi na piwo,

Niech lepiej nie idzie z nimi na piwo w wieku 17 lat, moje początki były
podobne ;>
Żartuję...

--

o Swietych
MNIEJ SYMPATYCZNI W SIECI - DLACZEGO ?
Muzyka lagodzi obczyaje (opis tego jak mozna sie bawic)
Ach, czy ktoś słucha tej pięknej muzyki w Trójce? ;)
Poszukuję par z dzieckiem do 1 roku życia...