Czy ze mną wszystko w porzo

1. Data: 2003-01-27 23:18:44

Temat: Re: Czy ze mną wszystko w porzo
Od: "trzmiel" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dipsom_ania" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
news:3e351574@news.vogel.pl...

> Użytkownik "trzmiel" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Niech lepiej nie idzie z nimi na piwo w wieku 17 lat, moje początki były
> podobne ;>

ja pilem od 14 roku zycia i zaden menel ze mnie nie wyrosl. nie proponuje mu
upijania sie tylko delektowanie dobrym piwem pitym w knajpce z ladnego
kufelka ;-)

pzdr.
trzmiel

1. Data: 2003-01-28 01:11:12

Od: Slawek <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Posepny Kosiarz" <p...@p...fm> naskrobal(a) w

Jestem maniakiem komputerowym. Przynajmniej niektorzy tak twierdza.
Nie bede opisywal tu swojej historii bo nie o to chodzi. Moim zdaniem
wazne jest polaczenie przyjemnosci z "praca". Wes sie za cos na czym
mozesz zarobic kase, zacznij ja zarabiac i uniezalezniac sie od
otoczenia, zmien szkole np. na system zaoczny, zdobadz pozycje na
rynku i zrob wszystko zeby ja utrzymac... pociagnij z rok, dwa na max
obrotach (szybkie tempo zycia) i zacznij wyreczac sie innymi. Jesli
wszystko elegancko sobie rozplanujesz w wieku ok. 20 lat bedziesz
mial zapewniona przyszlosc i full czasu na rozpoczecie zycia
towarzyskiego. W czasie kiedy Twoi rowiesnicy beda studiowac/pracowac
lub studiowac + pracowac lamentujac jak to jest zle w Polsce, Ty
bedziesz cieszyc sie zyciem. Jesli tylko zechcesz bedziesz mogl
troche ograniczyc komputer, wyjsc z domu, znalesc sobie jakas laske i
wszystko sie zacznie jakos ukladac. Najgorsza rzecza jaka mozesz
zrobic to isc tym samym torem co rowiesnicy czyli szkola srednia,
nauka, studia, nauka, praca. Jest to zle rozwiazanie gdyz idac przez
kolejne szczeble edukacji siedzac w klasie obok rozbawionych
nastolatkow bedziesz sie zle czul, byc moze bedziesz wytykany
palcami, ze nie robisz tego co inni. Druga sprawa jest to, ze jesli
chcesz naprawde cos osiagnac musisz przestac sie bawic. Robienie
stron internetowych to dzis wlasciwie juz tylko zabawa. Nie
osiagniesz w tej dziedzinie juz wiele gdyz za duzo webmasterow jest w
tej chwili. Pokazalem 14 letniemu bratu kurs Pawla Wimmera
(www.webmaster.helion.pl) i po paru tygodniach zrobil calkiem
sensowna strone. Wciaz sie uczy i wychodzi mu to coraz lepiej. Rzecz
nastepna za wiele rowniez jest w tej chwili tzw. "winformatykow"
czyli takich co w firmach pracuja i sa od wszystkiego poczawszy od
obslugu jakiegos wf-maga na administracji siecia skonczywszy. Jest to
taki typ ludzi, ktorzy cos tam niby wiedza, ale jednak nie do
konca... Jesli chodzi o rynek pracy potrzeba i zapewne sytuacja sie
predko nie zmieni wysoko wykwalifikowanych specjalistow w dziedzinach
takich jak administracja sieciami szczegolnie rozleglymi, a jak sie
ustabilizuje prawo w Polsce to nastanie zapotrzebowanie na ludzi od
sieci radiowych. Zawsze beda potrzebni programisci, na dzis dzien od
VC++ i wszelkich jezykow zwiazanych z e-commerce (polecam
zainteresowac sie Microsoftowskimi rozwiazaniami jak .NET). W sumie
mialem pisac o kontaktach towarzyskich, a uzaleznieniem od komputera,
a wyszlo na to, ze opisalem jak zarabiac pieniadze i ustawic sie na
przyszlosc :-) No nic w kazdym badz razie, moja rada jest taka,
odizolowac sie na jakis czas od rowiesnikow, osiagnac na boku sukces,
a gdy Twoi rowiesnicy wkoncu zaczna sie martwic o przyszlosc Ty ciesz
sie zyciem. Troche sie rozpisalem, nie chce mi sie tego czytac poraz
n-ty wiec jesli sa w powyzszym tekscie jakies nie gramatyczne zdania
to wybaczcie ;-) Spojrzcie na godzine, pozno dosyc... No nic koncze,
akurat skonczyla sie rekompilacja jajka, jeszcze tylko przeladowac
lilo i zobaczymy czy jest wszystko ok :)

--
Slawek
Gadu-Gadu: 1262167

1. Data: 2003-01-28 19:16:31

Temat: Re: Informatyka = niebezpieczenstwo .
Od: "wendy" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polemizowałbym :)
ja takze:)
ale z pewnoscia oderwac moze...choc na chwileczke;)
wiec jesli juz uda sie oderwac faceta iformatyka od kompa, nalezy jeszcze
wizac pod uwage, to co sie dzieje na monitorze, gdy sie z nim ma kontakt.
Jesli jest zbyt duzo zer i jedynek to nie ma co za bardzo liczyc na zbytnie
wysilenie jego uwagi w kierunku dziewczyny:P

dziewczyna informatyka;)

1. Data: 2003-01-31 18:02:41

Od: Adam Wysocki <a...@w...lodz.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

28.01.03 wendy wrote:

> Jesli jest zbyt duzo zer i jedynek to nie ma co za bardzo
> liczyc na zbytnie wysilenie jego uwagi w kierunku dziewczyny:P

Wiesz, przypomina mi się pewna scenka. Ja na łóżku, Olka na mnie,
kołdra na Olce, klawiatura na kołdrze, moje ręce na klawiaturze,
monitor przed nami (mam komputer przy łóżku), na ekranie manual
systemowy (bash) i co chwila przełączanie okienek między manualem
a rozgryzanym skryptem. Ciekawie to musiało wyglądać ;) Ale to
było dawno.

--
Pozdrowienia z Warszawy * Adam `gophi' Wysocki * g...@s...tpi.pl
GG# 1234 * RLU# 265791 * ICQ# 173653642 * GSM# +48505439030 * CB# 33

o Swietych
MNIEJ SYMPATYCZNI W SIECI - DLACZEGO ?
Muzyka lagodzi obczyaje (opis tego jak mozna sie bawic)
Ach, czy ktoś słucha tej pięknej muzyki w Trójce? ;)
Poszukuję par z dzieckiem do 1 roku życia...