Czy znacie te kosmetyki?

1. Data: 2003-03-18 16:15:31

Temat: Czy znacie te kosmetyki?
Od: "djemila" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.
W końcu i ja po dłuższym czytaniu Waszych cennych porad, postanowiłam
napisać. Mam zamiar kupic sobie kilka rzeczy i proszę o opinię o nich, może
są one znane niektórym z Was.
1. Ziaja - krem przeciwzmarszczkowy z retinolem i Q 10
2. Bielenda - szampon regener. w żelu z imbirem i orzechem włoskim do włosów
farbowanych
3. Johnson ph 5,5 - żel pod prysznic z mleczkiem z owsa i migdałami
4. Dermacol - podkład kryjący (tu mam problem z kolorem..szukam coś takiego
jak Natural Fawn, chyba dobrze napisałam, ale nie mam pojęcia jaki to będzie
numer)

Nie ukrywam że ostatnio coś mnie natknęlo na kosmetyki Ziaja....i ogólnie
raczej polskie. Dziekuję za opinie.

1. Data: 2003-03-18 21:31:09

Temat: Re: Czy znacie te kosmetyki?
Od: "bambi" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "djemila" <d...@o...pl> napisał

> 1. Ziaja - krem przeciwzmarszczkowy z retinolem i Q 10

Uzywam od 2 tygodni. Zakochalam sie w nim. Tylko sie troche boje, ze to
niebezpieczna milosc, bo ja mam 27 lat, a on jest do cery dojrzalej. Ale
chyba Kruszynka kiedys go polecila na kuracje od czasu do czasu, to sie
skusilam i nie zaluje. Non stop pewnie nie bede uzywac, ale co drugie
opakowanie pewnie. W zyciu nie mialam takiej gladkiej skory na twarzy.
Myslalam, ze do mojej mieszanej cery bedzie za ciezki, ale jest OK. Polecam.

Basia

1. Data: 2003-03-19 08:38:57

Od: "djemila" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuję za podpowiedz...ja też do "dojrzałych cer " jeszcze nie należę ale
z tego co czytałam, stosowanie kremów zależy od skóry, czyli przyjmie ona
sobie z nich to co najlepsze...więc chyba skuszę się i ja:). Jedyny problem
to w kupieniu kremów z tej firmy. Ja u siebie nie mogę ich dostać, a
dokładnie nie ma dużego wyboru. Pozdrawiam.
Di

1. Data: 2003-03-19 08:40:17

Od: "Abigail" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bambi" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> 1. Ziaja - krem przeciwzmarszczkowy z retinolem i Q 10
>
> (...) Tylko sie troche boje, ze to
> niebezpieczna milosc, bo ja mam 27 lat, a on jest do cery dojrzalej.

ale... cera okolo 25-tki to juz cera dojrzala... :)

A.
[o niedawno dojrzalej cerze ;-) ]

1. Data: 2003-03-19 09:27:19

Od: "bambi" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Abigail" <a...@n...gazeta.pl> napisał

> ale... cera okolo 25-tki to juz cera dojrzala... :)

A cera mojej 64-letniej mamy to jaka cera? Starcza? Przejrzala? Uwiadowa?
Przedsmiertna?

Szczerze mowiac, to myslalam, ze dojrzala to gdzies tak od 30-ki
najszybciej. Choc sklanialabym sie do 35. Szczegolnie przy mojej dosc
swiezej i zachowujacej sie jak nieszczegolnie dojrzala ;)

Basia

1. Data: 2003-03-19 09:46:49

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"bambi" <b...@o...pl> wrote in message
> chyba Kruszynka kiedys go polecila na kuracje od czasu do czasu, to sie
> skusilam i nie zaluje.

A no to super :) Z kremem mialam doswiadczenie "probkowe", ale maseczke z
tej serii uzywalam (nie tylko ja) i bardzo sobie chwale :) Raz na jakis czas
warto, zwlaszcza, ze teraz zaczyna sie wiosna i w miescie duuuuzo pylu i
zanieczyszczen krazy w powietrzu i w ogole spaliny "przyspieszaja", ech,
centrum, centrum.

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-19 09:54:53

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niezły jest krem Ziaji Aretina na szyję i dekolt (ja nim jeszcze biust
smaruję :)) Rozjaśnia trochę przebarwienia, wygładza ładnie szyję, wchłania
się szybko i całkowicie. Jestem z niego bardzo zadowolona.

Magda - dojrzała 32-ka :)

1. Data: 2003-03-19 10:23:29

Od: "djemila" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam sobie, zresztą pod wpływem opinii tutaj krem Ziaja: Kozie mleko i
powiem, że jestem zadowolona, tylko sie troszke ciężko rozsmarowuje ale
efekty są niezłe, skóra miękka, gładka i ogólnie jest fajniutki. Aaaa i
jeszcze, moim zdaniem swietny, balsam i krem, też Ziaji, z serii Sopot,
ładny kolorek daje i nie ma smug jak po innych samoopalaczach....ogólnie
Ziaja jest fajniutka.
A co sądzicie o szamponach Bielendy??? Opis jest ciekawy ale jak z jakością?
Pozdrawiam. Di

1. Data: 2003-03-19 11:54:34

Od: "Abigail" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A cera mojej 64-letniej mamy to jaka cera? Starcza? Przejrzala? Uwiadowa?
> Przedsmiertna?

nie za ostro?

nie ja wymyslilam starzenie sie skory (starzenie w sensie procesu w czasie),
a poza tym czemu sie nie cieszysz ze masz cere dojrzala (to przeciez w
pewnym sensie _zaszczyt_ ;-) odpowiednik pewnej rownowagi i powinno kojarzyc
sie jak najlepiej), tylko sie obruszasz?
A co prawda, to prawda - ocenia(j)my sie nie po metryce ale po tym jak sie
czujemy. Tak tez jest chyba i z nasza skora.

A.
z samopoczuciem nastolatki :P

1. Data: 2003-03-19 13:10:05

Od: "bambi" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "bambi" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
Uwiadowa?

> nie za ostro?

No chyba nie. Po pierwsze wycielas nastepna linijke, ktora cala moja
wypowiedz podsumowywala usmiechem. Po drugie: zupelnie serio: skoro roznica
wieku miedzy mna a mama wynosi 37 lat, to jesli ja mam cere dojrzala, to
jaka ma ona? Skoro na przestrzeni 25 lat cera zmienia sie z dzieciecej w
nastolatkowa w mloda i w koncu dojrzala, to jak sie zmienia w ciagu
kolejnych 40 lat? Ciagle jest po prostu dojrzala? Na 40, 50, 60 - daj Boze
jak najwieciecej - lat te same kosmetyki?

> a poza tym czemu sie nie cieszysz ze masz cere dojrzala (to przeciez w
> pewnym sensie _zaszczyt_ ;-) odpowiednik pewnej rownowagi i powinno
kojarzyc
> sie jak najlepiej), tylko sie obruszasz?

Zdecydowanie preferuje przyjemnosci plynace z zaszczytu bycia dojrzala
intelektualnie (bo psychicznie jeszcze raczej nie jestem). I nie obruszam
sie. Wyrazam tylko moje zadziwienie i niezrozumienie pewnych kwestii. I
chyba nie mam cery dojrzalej, bo ona zdecydowanie nie znajduje sie w stanie
rownowagi. Czyli: nieprawda jest, ze cery od 25-ki sa juz generalnie
dojrzale.

Serdecznosci

Basia, co sie nie probuje klocic, tylko wyjasnic nieporozumienie, a miesza
tylko przez swoj czarny humor

Vichy Liftactiv
podkrążone oczy
przytyć na wiosnę...