Czym grozi podatek kościelny

191. Data: 2017-01-14 18:07:37

Temat: Re: Czym grozi dyktatura.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
a.pl...

.pl...

pl...

> Nie ty a ja, mówię, że nikogo z potrzebujących nie dopędzał.

Nie, nie dopędzał. Jak uciekali, to po cholerę:->

> Mówisz, że
> odpędzając ich wypełniamy Jego zalecenia?

Zależy, co to za "potrzebujący". Bo np. jeśli oto pilnie "potrzebują"
mojego kraju, dziecka, domu i spokoju, to won.
Rożne są potrzeby, kolo. Ale skoro mówisz, że ty uwzględnisz każdą bez
wyjątku, to wolnoć Tomku.

--
XL

192. Data: 2017-01-14 18:13:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>
> Nie, nie dopędzał. Jak uciekali, to po cholerę:->

> Zależy, co to za "potrzebujący". Bo np. jeśli oto pilnie "potrzebują"

albo że mam natentychmiast przejść na ich wiarę bo jak nie to...

> - to won.
> Rożne są potrzeby, kolo. Ale skoro mówisz, że ty uwzględnisz każdą bez
> wyjątku, to wolnoć Tomku.

Upsss, wolnoć debilu.

--
XL

193. Data: 2017-01-14 18:31:05

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

Ghost <n...@d...pl> wrote:

>Zależy, co to za "potrzebujący".

Ty każdemu uchodźcy z Syrii mówisz won.

194. Data: 2017-01-14 18:46:56

Od: Krzyżak <g...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

.pl...
pl...

> Mówisz, że ja mówię, że Jezus nikogo nie odpędzał???
>
> temat_tygodnia/wypedzenie_przekupniow.html
>
> XL

wypędzenie i odpędzenie to są słowa o różnym znaczeniu,
to nie to samo.

Jezus nikogo nie odpędzał; przeciwnie nauczał, żeby wszyscy przychodzili
do niego.

195. Data: 2017-01-14 18:47:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

> Ty każdemu uchodźcy z Syrii mówisz won

Oczywiscie!
Won do Niemiec.

--
XL

196. Data: 2017-01-14 18:47:52

Temat: Re: Czym za kim
Od: Krzyżak <g...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
.pl...
a.pl...

> Jeśli już, to Nim oraz Go.

Przecież dla ciebie to wszystko jedno czy Nim, czy nim
dla ciebie ważne jest tylko to zebyś ty widziała Boga,
to że papież widzi w czymś Boga to dla ciebie już nie jest ważne.

> Jezusa.

Ten twój Jezus to jakiś degenerat, to nie jest Jezus z Biblii.

> Cieszę się.
>
> XL

Cieszysz się jak głupi do sera,
a w religii nie o to chodzi.

197. Data: 2017-01-14 19:05:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzyżak <g...@c...pl> wrote:
> [...]
> dla ciebie ważne jest tylko to zebyś ty widziała Boga,
> to że papież widzi w czymś Boga to dla ciebie już nie jest ważne.

Niech sobie dalej widzi Boga w zagrożeniu mego dziecka, domu i życia. Wolno
mu.
Tylko jakoś nie widzę, aby straż watykańska znikła spod jego własnych bram.

> Ten twój Jezus to jakiś degenerat, to nie jest Jezus z Biblii.

A kto to wie, jaki był Jezus z Biblii...
Czy Ty to rozumiesz aby, że NIKT tego nie wie?

> Cieszysz się jak głupi do sera,
> a w religii nie o to chodzi.

MNIE w religii o to chodzi.
Poniał?
Przecież mówię otwarcie, że NIE jestem Jezusem i On tego ode mnie nigdy nie
wymaga.

--
XL

198. Data: 2017-01-14 20:21:36

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
pl...

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

>Oczywiscie!
>Won do Niemiec.

Rozumiem.

199. Data: 2017-01-14 20:33:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
pl...

.pl...

> Rozumiem.

Chyba nie.