Czym jest...

31. Data: 2008-01-25 11:58:48

Temat: Re: Czym jest...
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Josek Herbacki" <m...@p...onet.pl> wrote in message
news:48212$47997850$4038e4ac$31850@PRIMUS.CA...

> To by sie zgadzalo.
> Pamietacie ten ruski samolot pasazerski co sie rozbil bo ojciec pilot dal
> poprowadzic synowi?

Opis tej tragedii (rosyjskiej) jest na youtube. To byla bardzo zlozona w
zdarzenia katastrofa.
To ze pilot dal synowi prowadzic, to rzeczywiscie mialo miejsce, ale nie
bylo sednem katastrofy.
Duch

32. Data: 2008-01-25 12:04:43

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Jan 2008 12:58:48 +0100, Duch napisał(a):

> [...]
> zdarzenia katastrofa.
> To ze pilot dal synowi prowadzic, to rzeczywiscie mialo miejsce, ale nie

A co Rosjanie potrafią zrobić aby się nie wydało i jak bardzo za nic mają
ludzkie życie, tego mamy dowód na przykładzie "Kurska"... Nie mogę przestać
myśleć o tej tragedii!
--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl

33. Data: 2008-01-25 12:16:24

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> A co Rosjanie potrafią zrobić aby się nie wydało i jak bardzo za nic mają
> ludzkie życie, tego mamy dowód na przykładzie "Kurska"... Nie mogę
przestać
> myśleć o tej tragedii!

To się nazywa poświęcenie. Oni są cały czas w stanie wojny. A Kursk został
staranowany przez Amerykanów.

34. Data: 2008-01-25 12:24:16

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> A co Rosjanie potrafią zrobić aby się nie wydało i jak bardzo za nic mają
> ludzkie życie, tego mamy dowód na przykładzie "Kurska"... Nie mogę
> przestać
> myśleć o tej tragedii!

Myslisz ze ta katastrofe specjalnie tak naswietlili? Moze.
Katastrofa Kurska - rzeczywiscie tragedia.
Ale w przypadku Kurska - to byl wypadek z torpeda.
Gorzej bylo w przypadku Komsomolca.

Duch

35. Data: 2008-01-25 12:26:54

Od: "cyc" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cóż, Ty zapewne jestes trzeźwy jak Polak.
> --

Widze , ze dobre imie Polski lezy Ci na sercu tak samo jak niejakiemu Janowi
Pawlowi Gierkowi , znanemu bolszewikowi , prowokatorowi i antypolskiej szui
.
Nie rozumiem Twojego oburzenia na moja kasliwosc wobec oczywistej bzdury
jaka napisales .
Zginelo 20 ludzi i jest to niewatliwie tragedia ale przyrownywac ja do
Katynia , do aresztowania kakowskich profesorow przez Niemcow rownoczesnie
twierdzac przy tym , ze " od tej pory nie mamy juz prawdziwych naukowcow "
jest nie tylko "przegieciem" ale zwyczajna niedojrzaloscia emocjonalna
charakterystyczna dla niedouczonego malolata !.

cyc

36. Data: 2008-01-25 12:30:18

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Jan 2008 13:16:24 +0100, Panslavista napisał(a):

> [...]
> przestać
>
> To się nazywa poświęcenie. Oni są cały czas w stanie wojny. A Kursk został

Tylko dlaczego nie ujawniono, co było na pokładzie, ha. Dlatego własnie nie
podjęto starań o wydobycie i przede wszystkim ratunek dla marynarzy. Gdyby
Amerykanie nie staranowali okrętu, nie byłoby sprawy, jaki ladunek się tam
znajdował... albo i byłaby - w efekcie działania tego ładunku, kto wie?

37. Data: 2008-01-25 12:35:22

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Jan 2008 13:24:16 +0100, Duch napisał(a):

> "Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> Myslisz ze ta katastrofe specjalnie tak naswietlili? Moze.

Kiedy właśnie wcale tego tak nie "naświetlali". Ale takie rzeczy wie się po
prostu, jak się czyta co trzeba.

> Katastrofa Kurska - rzeczywiscie tragedia.
> Ale w przypadku Kurska - to byl wypadek z torpeda.

Taki sam "wypadek", jak inne tego typu "wypadki"... które mam na myśli.

> Gorzej bylo w przypadku Komsomolca.

Trudno powiedzieć, co gorsze.

38. Data: 2008-01-25 12:35:34

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Jan 2008 13:26:54 +0100, cyc napisał(a):

> [...]
> jest nie tylko "przegieciem" ale zwyczajna niedojrzaloscia emocjonalna
> charakterystyczna dla niedouczonego malolata !.

To Ty jesteś niedouczony - w sferze nieoficjalnej wiedzy i nie będę Cię
"dokształcać", bo widzę, że nie czytasz właściwych źródeł, tylko prasę
codzienną :->
.

39. Data: 2008-01-25 12:39:55

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znajdował... albo i byłaby - w efekcie działania tego ładunku, kto wie?

Ultraszybkie torpedy.

Czy to twoja robota ten Rosjanin - muzyk uczący odbioru Bacha na tv4?
Fantastyczny - brak nam w telewizji czegoś takiego? Teraz gra na
wiolonczeli.

40. Data: 2008-01-25 12:49:56

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Jan 2008 13:39:55 +0100, Panslavista napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> nie
>
> Ultraszybkie torpedy.

Z małym dodatkiem...

> Czy to twoja robota ten Rosjanin - muzyk uczący odbioru Bacha na tv4?
> Fantastyczny - brak nam w telewizji czegoś takiego? Teraz gra na
> wiolonczeli.

Ja urodziłam dwie muzykalne córki - Polki ;-)

--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl
Pozdrawiam podszywki - produkujcie sie dalej, nie mam nic przeciwko temu,
byle było mądrze :-P

A TO SIE TUSKOWI...
Żałoba narodowa
SYLA !!!
Re: SOWA
Mordowali również duchowni ateizmu i satanizmu