Czym jest...

41. Data: 2008-01-25 12:53:57

Temat: Re: Czym jest...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:38i9fledgsc6$.19es1gp6yk8ue$.dlg@40tude.net...
> [...]
Gdyby

> Z małym dodatkiem...

> Ja urodziłam dwie muzykalne córki - Polki ;-)
>
> --
> XL wiosenna

Pytałem o program, który trwa.

42. Data: 2008-01-25 12:54:48

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

Gdyby

> Z małym dodatkiem...

> Ja urodziłam dwie muzykalne córki - Polki ;-)

Zakładam, że to mąż je zrobił na twoim warsztacie.

43. Data: 2008-01-25 13:00:56

Od: "cyc" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To Ty jesteś niedouczony - w sferze nieoficjalnej wiedzy i nie będę Cię
> "dokształcać", bo widzę, że nie czytasz właściwych źródeł, tylko prasę
> codzienną :->
> .

Oczywiscie synku Ty "czytasz te wlasciwe nieoficjalne zrodla " i ....Ty
wiesz , i jak mozna wobec takich " oczywistych oczywistosci " miec odmienne
od Twojego zdanie , tymbardziej , ze przeciez i o Katyniu i o profesorach
tych wojennych i dziesiejszych tyle wiesz ? .
Nic tylko chylic czola ..................ale nie zapomnij odrobic dzis
zadania

cyc

44. Data: 2008-01-25 13:01:24

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Jan 2008 13:53:57 +0100, Panslavista napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Gdyby
> tam

> Pytałem o program, który trwa.

Nie oglądam teraz tv, a programów tv nie robię. Nie ogłupiam ludzi - też mi
coś, odbiór Bacha przez tv, przecież to jet możliwe tylko na koncercie, żtp
na własne uszy! Cóż można usłyszeć w telewizorze... co najwyżej zobaczyć,
czy grają.
--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl

45. Data: 2008-01-25 13:02:08

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Jan 2008 13:54:48 +0100, Panslavista napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Gdyby
> tam

> Zakładam, że to mąż je zrobił na twoim warsztacie.

Twój stosunek do kobiet jest... ech.

46. Data: 2008-01-25 13:05:15

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Jan 2008 14:00:56 +0100, cyc napisał(a):

> [...]
> wiesz , i jak mozna wobec takich " oczywistych oczywistosci " miec odmienne

Zdanie można mieć.

> , tymbardziej , ze przeciez i o Katyniu i o profesorach
> tych wojennych i dziesiejszych tyle wiesz ?

A tak.

> .
> Nic tylko chylic czola ..................ale nie zapomnij odrobic dzis
> zadania
>
> cyc

Podejrzewam, cycu, że się ich naodrabiałAM i nasprawdzałAM więcej, niż Ty
ich na oczy widziałeś nie biorąc się nawet do rozwiązania, stąd poziom
Twojej wiedzy ogólnej...

47. Data: 2008-01-25 13:20:09

Od: "cyc" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Podejrzewam, cycu, że się ich naodrabiałAM i nasprawdzałAM więcej, niż Ty
> ich na oczy widziałeś nie biorąc się nawet do rozwiązania, stąd poziom

No tak !! z damami sie ne dyskutuje , tyko sie je bierze z calym bagazem .
Blondynka ?

Pozdrawiam
cyc

48. Data: 2008-01-25 13:34:30

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
żtp
> na własne uszy! Cóż można usłyszeć w telewizorze... co najwyżej zobaczyć,

Nie o to chodzi. Muzyk i muzykolog grał opowiadając co robił Bach i jakimi
środkami muzycznymi, doskonała szkoła dla profanów. Takich programów brak.

49. Data: 2008-01-25 13:36:26

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Twój stosunek do kobiet jest... ech.

Przecież to od męża (plemnika) zależy płeć dziecka... Nie powiedziałem nic
zdrożnego czy obraźliwego.
A forma dowcipna.

50. Data: 2008-01-25 13:37:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cyc" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
Ty

> No tak !! z damami sie ne dyskutuje , tyko sie je bierze z calym bagazem .

I to jaka!!!!!!!!!

A TO SIE TUSKOWI...
Żałoba narodowa
SYLA !!!
Re: SOWA
Mordowali również duchowni ateizmu i satanizmu