Czym kierowac sie przy wyborze dentysty?i jakie ceny?

1. Data: 2004-07-06 16:35:46

Temat: Czym kierowac sie przy wyborze dentysty?i jakie ceny?
Od: "Marcin" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialbym zalozyc licowke badz korone. Ale nie wiem ktorego wybrac
stomatologa. Czym powinienem kierowac sie przy wyborze?I jakie sa ceny?ile
musze zaplacic zeby robota byla porzadnie zrobiona "na lata"??

2. Data: 2004-07-06 19:06:23

Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stomatologa. Czym powinienem kierowac sie przy wyborze?I jakie sa ceny?ile
> musze zaplacic zeby robota byla porzadnie zrobiona "na lata"??

Czym się kierować? Opinią znajomych, intuicją, zaufaniem....
Czym się nie kierować? Ceną, reklamą, wystrojem poczekalni...
Cena zależy od wielu rzeczy. Głównie od technologii. W skrajnym wypadku
nawet ponad 1000 zł.
Piotr

Leki , a sok z grejpfrutów
Co na zatoki??