Czym malowac plyte OSB

1. Data: 2003-10-28 14:11:25

Temat: Czym malowac plyte OSB
Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
1) Jakim bezbarwnym lakierem pomalować płytę OSB, by uzyskać gładką,
dość odporną mechanicznie, powierzchnię i jednoceśnie zachować w miarę
naturalny wygląd i kolor?
2) Czym pomalować płytę OSB, by uzyskać gładką, barwną powierzchnię bez
widocznej faktury.
Płyty będą użytkowane we wnętrzu. Ważne, by końcowy efekt można było
osiągnąć w miarę szybko i tanio. Będę wdzięczny też za ine uwagi
dotyczące wykorzystania płyt tego typu do budowy mebli, pawlaczy itp.
Pozdrawiam,
Piotr

1. Data: 2003-10-28 17:26:16

Temat: Re: Czym malowac plyte OSB
Od: "a...@g...pl" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 28 Oct 2003 15:11:25 +0100, Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>
wrote:

> Witam!
> 1) Jakim bezbarwnym lakierem pomalować płytę OSB, by uzyskać gładką,
> dość odporną mechanicznie, powierzchnię i jednoceśnie zachować w miarę
> naturalny wygląd i kolor?
Lakierem do drewna- ale gladka to ona nie bedzie- zebys nie wiem ile
polerowal- bo ta plyta ma taka strukture i pory miedzy wiorami... ja mam w
pracowni blaty szlifowane i lakierowane bezbarwnym epoksydem- co jakis
czas szorowanie szczotka ze srodkiem myjącym-kurz wchodzi w te
zaglebienia...
> 2) Czym pomalować płytę OSB, by uzyskać gładką, barwną powierzchnię bez
> widocznej faktury.
musialbys ja wyszpachlowac najpierw na gladko- lepiej uzyj plyt meblowych,
mdf,drewnianej plyty stolarskiej itp.- jesli malowanie to podkladowka i
wykonczenie twoich marzen. Niektore polki i tym podobne dobrze wychodza po
prostu z plyty gipsowej na konstrukcji stalowej

--
Archol
"kazdy zna sie na architekturze...-to widac!"

ogrzewanie - pilne
Filtr odwapniajacy do nawilzacza
Ogrzewanie podlogowe
Jak oszczędnie ogrzewać mieszkanie?