Ogrzewanie podlogowe

1. Data: 2003-10-28 13:43:59

Temat: Ogrzewanie podlogowe
Od: "PawelM" <p...@n...poznan.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprowadzilem sie niedawno do mieszkania z ogrzewaniem
podlogowym-elektrycznym. Zdziwil mnie fakt iz po wlaczeniu instalacji jest
ona uciazliwa ze wzgledu na halas jaki powoduje.
Bez trudu :-) odnalazlem urzadzenie i jest to Legalett typ: IGV-2000 LDAP ze
sterowaniem Legalett QRT 4E, czy ktos moze sie wypowiedziec na temat tego
urzadzenia i producenta? czy halas jest tu normalnym zjawiskiem?
Kolejne pytanie to czy mozna podzielic/wydzielic strefy grzania jak np.
lazienke oddzielne sterowane (wieksza temp.) przebudowac instalacje, czy to
mozliwe?
Myslalem tez o wymianie sterowania na elektroniczne z pomiarem temp. i
uwzglednieniem 2 taryfy.

Pozdrawiam
Pawel

1. Data: 2003-10-28 17:12:48

Temat: Re: Ogrzewanie podlogowe
Od: "Filo" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesteś najprawdopodobniej szczęśliwym posiadaczem/użytkownikiem
fundamentu/stropu grzewczego Legalett. Nośnikiem ciepła w tym systemie jest
ciepłe powietrze krążące w rurach fi 100 mm - taka duża farelka.

Myślę, że najlepiej pomogą Ci ludzie z Legalett Polska (www.legalett.com.pl)
np. Pan Wojciech Narudzki.

Z pozdr, Filo.

1. Data: 2003-10-29 08:04:32

Od: "PawelM" <p...@n...poznan.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Filo" <f...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ciepłe powietrze krążące w rurach fi 100 mm - taka duża farelka.
>
> Myślę, że najlepiej pomogą Ci ludzie z Legalett Polska

Dlaczego szczesliwym?
Ten halas mnie wk...
--
Paweł