sprzerdaż mieszkania a US

1. Data: 2003-10-28 12:42:36

Temat: sprzerdaż mieszkania a US
Od: "dj" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może wie ktoś jak zapatruje się US na przeznaczenie środków ze sprzedaży
mieszkania na spłatę kredytu mieszkaniowego?

DJ

1. Data: 2003-10-28 13:32:14

Temat: Re: sprzerdaż mieszkania a US
Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asio!]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dj" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> Może wie ktoś jak zapatruje się US na przeznaczenie
> środków ze sprzedaży mieszkania na spłatę kredytu mieszkaniowego?

Napisz do _swojego_ US. Ma obowiązek odpowiedzieć, łaski nie robi, a
dowolność interpretacji przepisów jest na tyle duża, że można się bardzo
nieprzyjemnie zdziwić, podejmując decyzje na podstawie cudzych
doświadczeń.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-10-29 06:45:02

Od: "przem" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dowolność interpretacji przepisów jest na tyle duża, że można się bardzo
> nieprzyjemnie zdziwić, podejmując decyzje na podstawie cudzych

Zgodnie z prawem komentaz w sprawie zapytania nie jest wiążąca ani
obowiązująca żadną ze stron.
Ale to przecież tylko nasza Polska

przem

1. Data: 2003-10-29 08:06:14

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asio!]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "przem" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...] Zgodnie z prawem komentaz w sprawie zapytania
> nie jest wiążąca ani obowiązująca żadną ze stron.

Nie wiem, czy komentarz to to samo, co odpowiedź na "zapytanie o
interpretację przepisów prawa". Jakiś czas temu Murator, całkiem
przekonująco, wywodził sensowność takiego zapytania na podstawie
przepisu mówiącego o tym, że obywatel nie może ponieść szkody na skutek
błędu urzędnika, i powoływał się na praktykę sądowniczą. Zapytałam,
dostałam odpowiedź, w czasie kontroli zeznania podatkowego wątpliwości
pani urzędnik rozwiałam stwierdzenieniem, że zgodnie z pismem otrzymanym
od urzędu odliczeń dokonałam prawidłowo, pani urzędnik przyjęła do
wiadomości.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

Sprzedaż mieszkania- problem z US
Karnisze miedziane
Otwor pod baterie w zlewozmywaku blaszanym
sofy i meble Ikea?
Trzeszczace panele/panele w kuchni