sofy i meble Ikea?

1. Data: 2003-10-28 10:50:04

Temat: sofy i meble Ikea?
Od: doktor_MW <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czołem! Zamierzam zakupić sofę narożną Fagelbo w Ikea (ale w polskiej,
che, che). Czy może masz jakieś doświadczenia w użytkowaniu takiej
sofy? Nie chodzi tylko o ten konkretnie model, ale o ich sofy w ogóle.
Jak zachowuja sie po 2-3 latach? I jeszcze jedno: czy ktos używał
zestawu Kampe?

--
Archiwum grupy --- pl.rec.dom ---
Forum dyskusyjne: http://dom.idealny.pl

1. Data: 2003-10-28 14:59:26

Temat: Re: sofy i meble Ikea?
Od: "Pookio" <m...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Ja mam sofe z Ikea juz 3 rok. Sprawuje sie super! Co wieczor rozpychamy sie
na niej we dwojke ;). Trzyosobowa, nierozkladana, przezyla kilkanascie
napadow nastolatka ;). Sofa Tomeilla.

Pookio
----------------------
...jestem, czym jestem...
moze kiedys...
stane sie...
Kims...?

1. Data: 2003-10-29 08:10:27

Od: "Agnieszka Brzeska" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy może masz jakieś doświadczenia w użytkowaniu takiej
> sofy? Nie chodzi tylko o ten konkretnie model, ale o ich sofy w ogóle.
> Jak zachowuja sie po 2-3 latach?

Ja niestety nazwy mojej nie pamietam....ale rowniez uzytkuje od trzech lati
nic jej sie nie stalo a trzeba mi dodadac, ze skuteczne testy na niej
przeprowadzaja moje maloletnie dzieci skaczac po niej i robiac zawody
sportowe:)

Aga

Trzeszczace panele/panele w kuchni
[spam] plafony i spoty halogenowe, plafony i kinkiety tradycyjne
Ciepła woda ???
klej wytrzymujacy wrzątek
drzwi wewnatrzlokalowe