Trzeszczace panele/panele w kuchni

1. Data: 2003-10-28 10:07:18

Temat: Trzeszczace panele/panele w kuchni
Od: "Agnieszka" <a...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Pare dni temu polozylismy panele na podloge, pod panelami jest cos w rodzaju
sprasowanej tektury (8 mm). I te panele trzeszcza gdy sie po nich chodzi.
Czy to sie jakos ulozy, uchodzi i przestanie wydawac takie dzwieki, czy tez
zle je polozylismy?

Czy ktos z grupowiczow ma panele w kuchni? Kusi mnie, zeby wlasnie w kuchni
polozyc panele (bez pasa terakoty przy szafkach) ale nie wiem, czy zbyt
szybko sie nie zniszcza.

Prosze o opinie.

Agnieszka

---

1. Data: 2003-10-28 11:51:54

Temat: Re: Trzeszczace panele/panele w kuchni
Od: "Pelos" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@c...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> polozyc panele (bez pasa terakoty przy szafkach) ale nie wiem, czy zbyt

Hi Aga,
U mnie w domu panele byly kladzione na 3-y etapy. Jedne sa laczone na klej i te
trzeszcza.
Te na klik-klik nie.

pozdrawiam
Pelos
http://www.pelos.pl

1. Data: 2003-10-28 17:56:09

Od: "Beata S." <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

: >
[...]

ja w calym mieszkaniu mam polozone panele na piance 3mm

po dwoch latach nie zauwazylam szczegolnych zniszczen, nawet w kuchni

panele byly kladzione na klej i w zadnym miejscu nie trzeszcza

panele moga trzeszczec gdy nie maja odpowiednich szczelin dylatacyjnych,
szczegolnie przy futrynach

pozdrawiam

Beata S.

[spam] plafony i spoty halogenowe, plafony i kinkiety tradycyjne
Ciepła woda ???
klej wytrzymujacy wrzątek
drzwi wewnatrzlokalowe
przemalowanie lampy