Karnisze miedziane

1. Data: 2003-10-28 11:49:52

Temat: Karnisze miedziane
Od: "Pelos" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Pisze pierwszy raz na pl.rec.dom. Przywitam sie - dziendobry jestem Pelos :-)
Niedawno stalem sie szczesliwym posiadaczem wlasnego mieszkanka. :-)
Teraz do rzeczy...
Spodobaly mi sie karnisze tyle ze miedziane... jak sie zapytalem o cene - 700 zyla za
miedzianego karnisza. Sam sobie zrobie!
Kupie rurki miedziane od centralnego, plaskowniki do zamocowania na scianie,
zakonczenia dam znajomemu do wytoczenia.
Teraz pytanie czym to pomalowac ? Troche przyciemnic i pomalowac lakierem.
Pomyslalem sobie ze pomaluje lakierem bezbarnym, ktory jest nakladany w samochodach z
lakierem metallic jako ostatnia warstwa. Mozna
taki kupic w sprayu. Ale czym ta miedz przyciemnic ? Zeby nadac jej taki
_artystyczny_ wyglad ?

pozdrawiam

Pelos
http://www.pelos.pl