Czym ozdobić boki biszkopta?

1. Data: 2003-07-28 22:57:48

Temat: Czym ozdobić boki biszkopta?
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

No właśnie. Biszkopt z truskawkami to żelazna pozycja na naszm stole przy
różnych rodzinnych okazjach. Ale tym razem ma wystąpić w szczególnie uroczystej
roli, jako ozdoba stołu na weselu córki. Ozdobny to on jest, nie powiem,
wyrasta mi równo, wierzch prezentuje się ładnie (truskawki pod galaretką), ale
te łyse boki... są, no... cokolwiek siermiężne. We własnych pieleszach można
przymknąć na to oko, ale na gościnnych występach? Wypadało by je czymś
zamaskować, ale czym? Ciasto jest za lekkie na lukier, krem, czy polewę. Czy
ktoś mi podpowie, jak spreparować eksportową wersję mojego domowego wypieku?
Będę wdzięczna za wszelką inspirację. :-------------)

Pozdrawiam
Lama

1. Data: 2003-07-29 00:35:02

Temat: Re: Czym ozdobić boki biszkopta?
Od: kamila slawinska <k...@a...for.it> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Jul 2003 00:57:48 +0200, a...@p...onet.pl wrote:

> [...]
>ktoś mi podpowie, jak spreparować eksportową wersję mojego domowego wypieku?

posmarowac te boki bita smietana/dzemem morelowym ;ub jaki tam bedzie
pasowal do tego i 'przypudrowac' grubo siekanymi orzechami? albo
oblozyc (tez po posmarowaniu czyms) calosc polowkami biszkoptow
'kocich jezyczkow' leciutenko nasaczponych ponczem i ustawionych na
sztorc? to tyle, co mi przyszlo do glowy. nada sie?

pozdrowienia,
kamila

--
"I'm also not very analytical. You know I don't spend a lot of time thinking
about myself, about why I do things." - George W. Bush, aboard Air Force One, June 4,

1. Data: 2003-07-29 01:36:56

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 'kocich jezyczkow' leciutenko nasaczponych ponczem i ustawionych na
> sztorc? to tyle, co mi przyszlo do glowy. nada sie?

O! Dzięki, interesujace. Zwłaszcza te kocie języczki na sztorc mnie kuszą,
tylko będę chyba musiała zrobić przedtem próbę generalną :----------------------
)

Pozdrawiam
Lama

1. Data: 2003-07-29 06:16:31

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> różnych rodzinnych okazjach. Ale tym razem ma wystąpić w szczególnie
uroczystej
> roli, jako ozdoba stołu na weselu córki.

Może zrób masę z truskawek utartych z masłem i cukrem i tym posmaruj boki?

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Poczucie konieczności dokonania radykalnych zmian w koncepcji
jest odwrotnie proporcjonalne do odległości.

1. Data: 2003-07-29 07:01:17

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisała:
> jak spreparować eksportową wersję mojego domowego wypieku?

Posmarowac boki bita smietana i obsypac pokruszonymi bezami.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2003-07-29 09:50:44

Od: "Rafał Wylociński" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

news:3fff.00000500.3f25aa6c@newsgate.onet.pl...> No właśnie. Biszkopt z
> [...]
Czy
> ktoś mi podpowie, jak spreparować eksportową wersję mojego domowego

Posmarować kremem/śmietaną i posypać płatkami owsianymi usmażonymi na złoto,
z masłem i cukrem.

Życie jest jak gulasz. Nigdy nie wiesz na co trafisz.
Pozdrawiam
.Rafał

1. Data: 2003-07-29 23:04:58

Od: "" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki wszystkim! No, to teraz osiołkowi w żłoby dano (i żeby tylko w dwa...)

> Pozdrawiam :-------------)
> Lama

uroczysta kolacja a dieta matki karmiacej piersia
Lista emigrantów na pl.rec.kuchnia
Czy to prawda, że ludziom na emigracji odbija palma?
Jak się robi sos serowy???
Dlaczego nie będzie spotkania uczestników pl.rec.kuchnia