dzisiaj na obiadek...

1. Data: 2003-07-29 06:36:52

Temat: dzisiaj na obiadek...
Od: "maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmm.... no wlasnie jak to nazwac?

skladniki:
cielecinka ( a jak cielecinki nie ma to moga byc nawet parowki)
3 papryki ( zolta, zielona, czerwona)
cebula,
czosnek,
makaron instant ( ja biore ten z zupek chinskich),
kostka rosolowa
olej,
pieprz,
przyprawa chinska lagodna,

cebule kroje w krazki, papryke w wieksza kostke, czosnek siekam a miesko w
paseczki.wszystko wrzucam na rozgrzany olej i podsmazam az papryka i mieso
beda miekkie.w tym czasie zalewam makaron z kostka rosolowa ( mozna potem
wlac troche tego rosolku na patelnie i poddusic chwile to co na niej sie
znajduje) kiedy makaron jest gotowy odcedzam go i wrzucam na patelnie, obok
mieska z papryka. podsmazam i wszysytko posypuje pieprzem i przyprawa
chinska, mieszam wszystko razem i gotowe :)) ( uwaga! lepiej juz tego nie
solic aby nie przesadzic,makaron i przyprawa chinska nadaja odpowiedniego
smaku )

danie szybkie i smaczne tylko... jak je nazwac?

Smacznego!

1. Data: 2003-07-29 06:39:55

Temat: Re: dzisiaj na obiadek...
Od: "maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maja" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>

> Smacznego!

> zapomnialam jeszcze o slodkim sosie chili Tao Tao, polewam nim wszystko na
samym koncu i zajadam :)))

Czym ozdobić boki biszkopta?
uroczysta kolacja a dieta matki karmiacej piersia
Lista emigrantów na pl.rec.kuchnia
Czy to prawda, że ludziom na emigracji odbija palma?
Jak się robi sos serowy???