Czym pomalować sufit w łazience

1. Data: 2003-04-01 21:01:33

Temat: Czym pomalować sufit w łazience
Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Możecie polecić jakąś farbę zapobiegająca zbieraniu się wilgoci?

--
Przemysław Maciuszko

1. Data: 2003-04-02 06:28:05

Temat: Re: Czym pomalować sufit w łazience
Od: "Marek \"Fiance\" Wójcik" <m...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapobiegającą - nie ma takiej - tu pomorze tylko odpowiednia wentylacja.
Ja natomiast użyłem farby ODPORNEJ na wilgoć: Dyrup (chyba 6 albo 8 - taki
typ) wystarczy pytac o Dyrupa odpornego na wilgoc.

Od remontu lazienki minęły (dopiero) 2 miesiące, codziennie biorę prysznic i
owszem - wilgoć przez chwile po kąpieli jest na suficie, ale z farbą się nic
narazie nie dzieje.

1. Data: 2003-04-02 06:34:49

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Możecie polecić jakąś farbę zapobiegająca zbieraniu się wilgoci?

Zbieranie się wilgoci to efekt błędów w izolacji budynku lub
nieprawidłowo działającej wentylacji. Farba nic nie pomoże.

Jeśli chcesz innej porady to rozwiń temat. Tj. przyczyna wilgoci, rodzaj
pomieszczenia (np. kuchnia).

Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-04-02 06:36:23

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> rodzaj
> pomieszczenia (np. kuchnia).

Ok, znalazłem w temacie postu :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

gdzie można kupić miskę ustępową z odpływem bocznym
Elewacja - problem
Problem: kot sasiada.
stolarza do zrobienia antresoli... (KRAKOW)
Strony www z wystrojem wnetrz