Czym potraktować pniaki?

1. Data: 2003-07-24 05:06:30

Temat: Czym potraktować pniaki?
Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stawiając ogrodzenie robotnicy wycięli stare zdziczałe głogi. Pniaki zostały
pod siatką tak, że na razie nie można zrobić murku. Czym te pniaki
potraktować, żeby nie odrastały gałęzie a pniaki szybko spruchniały?
Karczowanie nie wchodzi w grę, bo pniaki rosną na dł. 102 m. pod siatką.
Siatka jest może 20-30 cm. nad ziemią. Znajomi radzą sodę kaustyczną. Czy
jest jakiś lepszy środek?
Goldie

2. Data: 2003-07-24 17:26:13

Temat: Re: Czym potraktować pniaki?
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Siatka jest może 20-30 cm. nad ziemią. Znajomi radzą sodę kaustyczną. Czy

Ja potraktowałam swoje niechciane pozostałości po drzewkach Roundupem.
Posmarowalam solidnie świeże miejsce cięcia. Efekt b. dobry. Czarny bez, np.
nawet nie myśli odrastać..:))

Pozdrawiam. Ania

3. Data: 2003-07-24 22:43:51

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> np.
>

> To znaczy co, zgniły te Twoje pniaki, czy tylko stoją sobie?
> Goldie

Teoretycznie powinny zgnić, tak powiada instrukcja, ale jeszcze nie zdążyły, bo
operację przeprowadziłam w zeszłym roku.

Ania

4. Data: 2003-07-24 22:44:06

Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2003-07-26 06:06:55

Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teoretycznie powinny zgnić, tak powiada instrukcja, ale jeszcze nie
zdążyły, bo
> operację przeprowadziłam w zeszłym roku.

No to ja sobie poczekam na ten murek :(((.
Goldie

6. Data: 2003-07-26 07:56:39

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to ja sobie poczekam na ten murek :(((.
> Goldie

Możesz się nawet nie doczekać.
Wołaj tych leserów z powrotem.
Niech zrobią chociaż raz w życiu
coś porządnie.

Pozdrawia boletus

DATURA, poradzcie coś :(
Norka
wodka w arbuzie
Czy można w tym miejscu posadzić drzefko?
Skubaniec :-)