Czym przykleic... przewód antenowy?

1. Data: 2006-05-22 10:28:24

Temat: Czym przykleic... przewód antenowy?
Od: "Stanley" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zadanie mam następujące: chcialbym przykleić koncentryczny przewód antenowy na
listwach przypodłogowych (także z tworzywa). Wiem, że lepiej by było, gdyby
przewód znalazł sie pod listwami, ale są już położone, nie chce ich odrywać,
itd. Zresztą chodzi o kilka metrów w niezbyt widocznych miejscach, zatem
wpadlem na pomysł, że przewód do listew po prostu przykleję. I nawet
próbowałem: na gorąco, pistoletem i takim klejem w przezroczystych laskach (bez
skojarzeń ;) Przewód odpadł po paru dniach :( Próbowałem również bez
powodzenia jakimś uniwersalnym montażowym Pattex super fix (from Castorama ;) -
lecz rzeczywiscie, gdy przyjrzałem sie instrukcji: nie stosowac do
polietylenu, polipropylenu, itp. (do ceramiki sprawdził mi sie dobrze).
Aha, zauwazyłem, że ten klej na gorąco w miarę skutecznie przywarł do listew i
ściany (przewód starałem się kłaść "wierzchem" listew), natomiast zupełnie
nie "złapał" tworzywa, z którego jest wykonana osłona przewodu antenowego.
Pytanie zatem: jakiego skutecznego kleju w tym przypadku użyć?

pozdrawiam

Stanley

2. Data: 2006-05-22 10:36:36

Temat: Re: Czym przykleic... przewód antenowy?
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stanley" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Pytanie zatem: jakiego skutecznego kleju w tym przypadku użyć?

Najlepiej plastikowych uchwytów do kabli, tzw. "Flopów". Jeśli ich nie
masz gdzie przybić/przykręcić, to bieda niestety, próbuj szukać
specjalistycznych lasek do tych pistoletów na gorąco, te popularne
przezroczyste to straszny szajs jest, ale w porządnych sklepach
potrafi ich być spory wybór, tu skuteczne mogą być takie
nieprzezroczyste żółtawobiałe, one zdaje się do takich "kablowych"
tworzyw sztucznych dobrze łapią, ale sprawdź na etykiecie, bo mogę coś
źle kojarzyć.

J.

3. Data: 2006-05-22 11:46:52

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zauważyleś, że klej dobrze trzyma do listew, a do kabla nie bardzo to po
prostu daj kleju ciut więcej, żeby zrobić z niego "opaskę" na kablu i po
kłopocie
JAcek

4. Data: 2006-05-22 11:49:27

Od: Tadeusz Włodarczyk <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 May 2006 12:28:24 +0200 _Stanley_ wrote:

Przezroczysty silikon montażowy, oczywiście oczyść klejone powierchnie,
dla absolutnej pewności możesz przeciągnąć przewód papierkiem ściernym
25 lub 50 (zrobi ysy i zagłębienia, ale nie pobrudzi, jak delikatniejsze).

--
FOTOSABAT - stowarzyszenie i galeria internetowa
http://www.fotosabat.org

5. Data: 2006-05-23 15:33:05

Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22 May 2006 12:28:24 +0200, Stanley napisał(a):

> Pytanie zatem: jakiego skutecznego kleju w tym przypadku użyć?

U mnie klej pistoletowy złapał. Niestety nie wiem jaki - jakiś
z hipermarketu kupiony > 5 lat temu...

Miroo

filtr osmotyczny
panele na drewnianej podlodze ????