Czym usunąć kamień z wanny?

1. Data: 2008-04-08 09:04:58

Temat: Czym usunąć kamień z wanny?
Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanie jak w temacie, a mianowicie czym skutecznie usunąć kamień z
wanny i przy okazji jej nie porysować? Rozreklamowane środki typu Cillit
Bang nie bardzo pomagają. Przypuszczam, że najlepszy byłby pewnie jakiś kwas
w stosunkowo niskim stężeniu, ale z drugiej strony jeśli ciecz nie będzie
miała odpowiedniej gęstości to po prostu spłynie. Może znacie jakieś środki,
które niekoniecznie do tego są przeznaczone, ale świetnie się sprawdzają?

chairon

2. Data: 2008-04-08 09:18:40

Temat: Re: Czym usunąć kamień z wanny?
Od: "witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> będzie miała odpowiedniej gęstości to po prostu spłynie. Może znacie
> jakieś środki, które niekoniecznie do tego są przeznaczone, ale świetnie

Ja od lat czyszczę wannę płynem do WC Tytan. Jest gęsty i trzyma się dobrze
ścianek.
Płyn jest na bazie kwasu fosforowego.

Witek

3. Data: 2008-04-08 09:31:45

Od: "." <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jeśli ciecz nie będzie miała odpowiedniej gęstości to po prostu spłynie.

to namocz np ręcznik papierowy i przyłóż

4. Data: 2008-04-08 10:31:07

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> będzie miała odpowiedniej gęstości to po prostu spłynie. Może znacie
> jakieś środki, które niekoniecznie do tego są przeznaczone, ale świetnie

Cilit kamień i rdza do wc. Ale ostrożnie z elementami niklowanymi -
zniszczy.

5. Data: 2008-04-08 12:22:56

Od: Mehi <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

chairon pisze:
> [...]
> będzie miała odpowiedniej gęstości to po prostu spłynie. Może znacie
> jakieś środki, które niekoniecznie do tego są przeznaczone, ale świetnie

ocet. nasacz gaze octem i po prostu zerzyj kamien :)

6. Data: 2008-04-08 12:27:40

Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mehi napisał(a):

> ocet. nasacz gaze octem i po prostu zerzyj kamien :)

Ale chyba przydałby się taki 20% :)

chairon

7. Data: 2008-04-08 12:34:34

Od: hephalump <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

chairon pisze:

> Ale chyba przydałby się taki 20% :)

E ten ze sklepu powinien wystarczyć. Tego kamienia nie ma tam przecież
chyba zbyt wiele.

--
to powiedział *hephalump*

8. Data: 2008-04-08 12:57:55

Od: Mehi <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hephalump pisze:

> E ten ze sklepu powinien wystarczyć. Tego kamienia nie ma tam przecież
> chyba zbyt wiele.

ja zwyklego octu uzywam co miesiac do czyszczenia z kamienia szyb
akwarium. i tam to jest taka warstwa ze spokojnie jak by zaczac skrobac
to by platem odeszlo. ocet to rozpuzcza niesamowicie szybko :)

9. Data: 2008-04-08 14:49:24

Od: "kr" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
> Witam
>
> Mam pytanie jak w temacie, a mianowicie czym skutecznie usunąć kamień z
> wanny i przy okazji jej nie porysować? Rozreklamowane środki typu Cillit
> Bang nie bardzo pomagają. >

To o czym piszesz to chyba nie jest kamień

10. Data: 2008-04-08 15:42:48

Od: "thetus" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To o czym piszesz to chyba nie jest kamień

Hehe
Nie wierzysz w sile octu ?
Sproboj a sie przekonasz.
Na TV7 jest taki program "perfekcyjna pani domu" i ona zawsze uzywa octu do
czyszczenia:)
A jak pieknie ocet zabija grzyby.

Pozdrawiam
Maciek