Czym uszczelnić cieknącą plastikową część...

1. Data: 2004-07-12 08:42:55

Temat: Czym uszczelnić cieknącą plastikową część...
Od: "Elvgreen" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm.... Opis wymaga drobnego zachodu. Mam mały bojlerek na działce w
kuchni - z tych co to się nimi podgrzewa wodę nawet do stanu wrzenia i
zalewa herbatę. Bojlerek ma trzy kurki - do zimnej wody, do gorącej wody z
bojlerka oraz do napełniania bojlerka. Od dołu całego układu z kurkami był
plastikowy czop wkręcony nie bardzo wiem po co (może, żeby odkręcać i
przeczyszczać rurki). Problem polega na tym, że musiałem go odkręcić, żeby
przeczyścić rurki, ale się zapiekł i nie dało rady. Przy próbie odkręcenia
niestety naruszyłem strukturę czopa (plastkik się "rozrył" i wydobywa się z
niego kropelkami woda. niewiele, bo niewiele, ale jest to demerwujące i
uciążliwe.

Czy znacie jakiś dobry sposób na zaklejenie tego plastiku? Może jakiś klej,
jakaś masa, którą mógłbym wypełnić tę wyrobioną przez śrobokręt dziurę w
czopie, tak, żeby nie ciekła woda?

Dzięki i pozdrawiam
P.

1. Data: 2004-07-12 10:41:37

Temat: Odp: Czym uszczelnić cieknącą plastikową część...
Od: "JoShi" <s...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze sprobuj urzyc zwyklej pasty hydraulicznej, jakiej sie urzywa do
skrecania elementow gwintowanych.

1. Data: 2004-07-12 10:48:36

Temat: Re: Czym uszczelnić cieknącą plastikową część...
Od: "Elvgreen" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoShi" <s...@f...edu.pl> napisał w wiadomości
> Moze sprobuj urzyc zwyklej pasty hydraulicznej, jakiej sie urzywa do
> skrecania elementow gwintowanych.

Tylko, że to jest element plastikowy, a z tego co wiem te pasty są do
elementów metalowych. Czy się może mylę? W końcu plastikowe rurki też są...
Hm... Muszę zapytac w sklepie.

1. Data: 2004-07-12 12:10:29

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Czy znacie jakiś dobry sposób na zaklejenie tego plastiku? Może jakiś klej,
> jakaś masa, którą mógłbym wypełnić tę wyrobioną przez śrobokręt dziurę w
> czopie, tak, żeby nie ciekła woda?

POXIPOL
Dobrze wysusz (zakręć wodę w instalacji, spuść z bojlerka i poczekaj, albo
wysusz delikatnie! np. opalarką lub zwykłą suszarką) i zaklej poxipolem.
Po 10 minutach możesz wpuścić wodę.
Sprawdzone na platikowej rurce do wody.
Pzdr

1. Data: 2004-07-12 12:42:26

Od: "Elvgreen" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wysusz delikatnie! np. opalarką lub zwykłą suszarką) i zaklej poxipolem.

Dzięki. Wypróbuję na pewno.

1. Data: 2004-07-14 06:40:08

Od: "jpt" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Możesz zastosować Unirep_27 lub 28 gwarantuję szczelność, estetykę .
zobacz http://www.jpt.gronet.pl
pzdr.
j_k
Użytkownik "Elvgreen" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
klej,
> jakaś masa, którą mógłbym wypełnić tę wyrobioną przez śrobokręt dziurę w

oddam zamrażarkę - Wrocław
stara polarowska lodowka
poszukuję książki - Sami budujemy grille i piece ogrodowe
Budowa pieca ogrodowego - pomóżcie
na bruku........