stara polarowska lodowka

1. Data: 2004-07-12 05:35:45

Temat: stara polarowska lodowka
Od: "Olleo" <o...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Lodowka o ile pamietam, to juz niedlugo bedzie pelnoletnia, albo juz
przekroczyla, taka z zamrazarnikiem osobno juz. Problem w tym, ze IMHO zre
pradu okrutnie. Przykladowo wczoraj wieczorem, albo kilkadziesiat minut
miala wlaczony ten swoj kompresor czy cos, albo wlaczyla sie dwukrotnie w
ciagu godziny (bylem w miedzyczasie w lazience). Jak mnie nie ma, to chodzi
tylko ona - przez 10 godzin mojej nieobecnosci potrafi kilka (3-5) kilowatow
przetrawic.
Jakie moga byc przyczyny? Taki juz jej urok? Moze gumy stwardniale i juz
ciepla nie trzymaja? A moze cos nie tak z wymiennikiem ciepla? Dodam, ze
chlodzi doskonale, nie wiem czy nie za =)
Pozdrawiam
Olleo