Czym uszczelnić szpary?

1. Data: 2017-04-08 08:37:14

Temat: Czym uszczelnić szpary?
Od: "EZ" <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy mógłby mi ktoś doradzić czym uszczelinić
szpary wokół rur powstałe np. przy naprawach
hydraulicznych?
Chodzi o rury biegnące pionowo w budynku.
Takimi szparami może wchodzić robactwo
i chcę się przed tym zabezpieczyć.
Chodzi o możliwość zrobienia tego we własnym
zakresie. Co kupić, jak zrobić?

Pozdrawiam
EZ

2. Data: 2017-04-10 09:12:35

Temat: Re: Czym uszczelnić szpary?
Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.04.2017 o 08:37, EZ pisze:
> [...]
> Takimi szparami może wchodzić robactwo
> i chcę się przed tym zabezpieczyć.
> Chodzi o możliwość zrobienia tego we własnym

Nie bardzo kumam o jakie szpary sie rozchodzi ale dla mnie jak są jakies
szpary to nalezy je wypelnic pianką poliuretanowa

3. Data: 2017-04-10 09:22:02

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 8 kwietnia 2017 08:37:11 UTC+2 użytkownik EZ napisał:
> [...]
> Takimi szparami może wchodzić robactwo
> i chcę się przed tym zabezpieczyć.
> Chodzi o możliwość zrobienia tego we własnym

Pianką montażową

zółta trawa po basenie
Co zamiast krzesła na ubranie?
Wieszak do zabudowy