Czym wyczyścić kuchenkę gazową z INOXU

1. Data: 2002-08-23 08:59:51

Temat: Czym wyczyścić kuchenkę gazową z INOXU
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Mam kuchenkę gazową z inoxu (stal nierdzewna) - z AMIKI GH-0100. Czym wyczyścić
plamy powstające na blacie wokół palników gazowych ? Ten blat jest z tzw. inoxu
(stal nierdzewna). Powstają na nim plamy, które nie wiem czym wyczyścić
(wypolerować). To samo dotyczy okapu kuchennego z inoxu (Amica).

Krzysztof J.

1. Data: 2002-08-23 09:16:06

Temat: Re: Czym wyczyścić kuchenkę gazową z INOXU
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Aug 2002 k...@p...onet.pl wrote:

> [...]
> (stal nierdzewna). Powstają na nim plamy, które nie wiem czym wyczyścić
> (wypolerować). To samo dotyczy okapu kuchennego z inoxu (Amica).

Jeżeli chodzi o okap to polecam modne ostatnio ściereczki (Domestos, Ajax,
mnóstwo innych). Jeżeli robi się to odpowiednio często, to nie ma problemu
z utrzymaniem go w czystości.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-08-23 10:33:06

Od: "Joanna" <dziubdziub@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> (stal nierdzewna). Powstają na nim plamy, które nie wiem czym wyczyścić
> (wypolerować). To samo dotyczy okapu kuchennego z inoxu (Amica).

Jedno i drugie bez problemu wyczyscisz najzwyklejszym plynem do mycia
naczyn. Zadne mleczka i inne tam "cuda na kiju". Ino potem nalezy dobrze
wytrzec plyn mokra szmatka.

Joanna

1. Data: 2002-08-23 11:32:48

Od: "DorotaB" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mysle ze wyczyscic to nie problem, problemem jest natomiast uzyskanie ladnej
powierzchni bez zadnych smug.

Ja czysta juz powierzchnie czegokolwiek w kolorze INOX (rowniez zlewozmywak)
przecieram cieniutenka warstwa oleju jadalnego. Wtedy nie ma zadnych smug i
zaciekow.

pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2002-08-24 13:14:13

Od: "Andrzej" <i...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (stal nierdzewna). Powstają na nim plamy, które nie wiem czym wyczyścić
> (wypolerować). To samo dotyczy okapu kuchennego z inoxu (Amica).

Przy codziennym czyszczeniu można używać wilgotnej ściereczki + płyn do
mycia naczyń, przy starszych plamach po wykipieniu i zbrązowieniu śmiało
można użyć preparatów do czyszczenia piekarników w piance lub żelu. Wydaje
mi się że skład tego preparatu oparty jest na tym samym co kret do rur
(zasada czy soda kaustyczna ) tylko w innym stężeniu. Po kilku minutach
wszystkie tłuszcze łącznie z tymi wypalonymi są rozpuszczane. Ostatnio
psikałem tym na czajnik INOX z zewnątrz i jak nowy. Nie psikać na aluminium,
bo preparaty tego typu wchodzą w reakcje.
Gorzej z jasnymi plamami ledwo widocznymi (chyba osad z wody lub cos
innego ) te ciężko usunąć.
Zlewozmywaki po umyciu warto natrzeć kilkoma kroplami oleju. Polecam do
mycia zlewu użyć domestosa (oczywiście tylko od czasy do czasu ) a
zobaczycie wasz zlew jak nowy znikną wszystkie przyciemnienia metalu od
herbaty kawy czy czego tam.

1. Data: 2002-08-26 07:16:22

Od: "paj^" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

znajdz sobie kogos z firmy Amway, maja doskonale mleczko na "Twoja"
przypadlosc, sam uzywam

--
pozdrowienia
paj^

1. Data: 2002-08-26 07:30:13

Od: Magda Marszalek-Mikolajczak <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...onet.pl wrote:

> [...]
> (stal nierdzewna). Powstają na nim plamy, które nie wiem czym wyczyścić
> (wypolerować). To samo dotyczy okapu kuchennego z inoxu (Amica).

Od paru mięsięcy w piśmie "M jak mieszkanie" reklamują płyn Mr Muscle
przeznaczony do mycia powierzchni ze stali nierdzewnej. Orientacyjna
cena to ok. 10 PLN.

Pozdrawiam
Magda M

1. Data: 2002-08-26 09:49:23

Od: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda Marszalek-Mikolajczak" <m...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości > Od paru mięsięcy w piśmie "M jak mieszkanie"
reklamują płyn Mr Muscle
> przeznaczony do mycia powierzchni ze stali nierdzewnej. Orientacyjna
> cena to ok. 10 PLN.
>
> Pozdrawiam
> Magda M

Pare dni temu kupilam sobie ten plyn (mleczko wlasciwie, nazywa sie z tego
co pamietam Metal Fix). Wlasciwosci czyszczace nie roznia sie od innych
preparatow, ale faktycznie nie zostawia smug. Utrapieniem dla mnie byl
szczegolnie piekarnik - teraz wyglada calkiem przyzwoicie;)

Marta

1. Data: 2002-08-27 19:45:16

Od: "Edyta" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

pro[ponuję i polecam bo jest naprawdę dobry

AJAX-antybakterial do kuchni
LUB
Mr.Musle antybakterial

Są naprawdę dobre jeden i drugi działa na tej samej zasadzie .Używam ich,
raz tego raz tego .różnią się tylko ceną.

Pozdrawiam-Edyta
> [...]
> (stal nierdzewna). Powstają na nim plamy, które nie wiem czym wyczyścić
> (wypolerować). To samo dotyczy okapu kuchennego z inoxu (Amica).

PROMOCJA
Re: pytanka do "zmywarkowiczów"
Fuga z dyspersją?
Sony D-CJ01 i Diva Mp3 - oddam w dobre rece
dziura w umywalce