Czym wywabic pieczatke?

1. Data: 2002-03-13 15:50:01

Temat: Czym wywabic pieczatke?
Od: "Agata Hruscik" <a...@p...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze to w sumie nieodpowiednia grupa, ale moze znajdzie sie ktos kto mi
podpowie czym mozna zetrzec lub lekko wywabic jedna cyferke z pieczatki w
paszporcie. Nie
chodzi mi tu o jakies zorganizowane falszerstwo, ale po prostu musze zmienic
jedna cyferke w dacie z hiszpanskiej pieczatki. Gumka probowalem ale sciera
sie rowniez struktura kartki w paszporcie i nie bardzo.
Jesli ktos laskaw to prosze podpowiedziec ale bez zartow na priva

Agata

1. Data: 2002-03-13 16:10:23

Temat: Re: Czym wywabic pieczatke?
Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zmienic
> jedna cyferke w dacie z hiszpanskiej pieczatki.

Czy domowe fałszerstwo lepsze jest od "zorganizowanego"? Udzielając Ci
odpowiedzi naraziłbym sie na sankcje karne.

>Gumka probowalem ale sciera
> sie rowniez struktura kartki w paszporcie i nie bardzo.
> Jesli ktos laskaw to prosze podpowiedziec ale bez zartow na priva

Najlepiej przystawić nową pieczątkę - dysponują takimi w ambasadach,
konsulatach i na przejściach granicznych.

Dominik Jan Domin

1. Data: 2002-03-14 10:24:24

Od: "Teo" <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Agata Hruscik" <a...@p...e.pl> napisała

> .. czym mozna zetrzec lub lekko wywabic jedna cyferke z pieczatki w
> paszporcie. Nie chodzi mi tu o jakies zorganizowane falszerstwo

Tylko o zwykle, prywatne oszustwo? Bo po co niby chesz falszowac wpis w
paszporcie?

Teo

Zrywanie tapety
Plyty gipsowe (wodoodporne)