Czym zwalczac sennosc?

21. Data: 2007-05-03 14:02:31

Temat: Re: Czym zwalczac sennosc?
Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03.05.2007 Bilbo <b...@W...onet.pl> napisał/a:

> Ale jeśli to prawda, że w dawce zalecanej dawałby efekt pobudzenia
> wystarczający do odgonienia senności, to może warto. Mnie zniechęca wizja
> łykania tych tabletek przez dłuższy czas, a potem nieomożność uwolnienia się
> od nich.

No właśnie...

> Poczytałem też trochę relacji z "wymiany doświadczeń" ws. użycia tussipectu:
> 6-8 tabletek + 2 mocne kawy na początek itp. opisy. Można się nawykrztuszać
> a nawykrztuszać :>

Niektórym pikawa po tym wysiada...
--
Samotnik
http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

22. Data: 2007-05-03 14:20:04

Od: "jerry" <n...@s...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
wiadomości news:slrnf3jpv0.sta.samotnik@localhost.localdomain..
.

> Od wtedy, kiedy stosujesz go do pobudzania nastroju, a nie jako środek
> wykrztuśny...

więc jeżeli zastosuję heroinę jako środek przeciwkaszlowy (jako taki
była sprzedawana przed wojną), to przestanie ona być narkotykiem?

23. Data: 2007-05-03 14:27:36

Od: "Bilbo" <b...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jerry wrote:
> [...]
>
> więc jeżeli zastosuję heroinę jako środek przeciwkaszlowy (jako taki
> była sprzedawana przed wojną), to przestanie ona być narkotykiem?

Oczywiście. Podobnie jak karabinek używany na strzelnicy nie jest narzędziem
przestępstwa :)

Jorge

24. Data: 2007-05-03 14:28:10

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> więc jeżeli zastosuję heroinę jako środek przeciwkaszlowy (jako taki
> była sprzedawana przed wojną), to przestanie ona być narkotykiem?

O klasyfikacji środka jako narkotyk decyduje jego użycie. Morfina jest
cenionym środkiem przeciwbólowym, co nie zmienia faktu, że użyta w innym
celu jest po prostu narkotykiem.

25. Data: 2007-05-03 15:03:45

Od: "Ela Maj" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze powinienes sprawdzic poziom cukru we krwi, u mnie to okazalo sie
przyczyna sennosci.
Pozdrawiam serdecznie ,

26. Data: 2007-05-03 15:17:28

Od: "Limcha" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale jeśli to prawda, że w dawce zalecanej dawałby efekt pobudzenia
> wystarczający do odgonienia senności, to może warto.

Tylko przez pierwsze kilka-kilkanaście dni. Później efekt pobudzający
zanika.

27. Data: 2007-05-03 15:59:55

Od: "jerry" <n...@s...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
wiadomości news:slrnf3jsdn.uig.samotnik@localhost.localdomain..
.

> O klasyfikacji środka jako narkotyk decyduje jego użycie. Morfina jest
> cenionym środkiem przeciwbólowym, co nie zmienia faktu, że użyta w
> innym
> celu jest po prostu narkotykiem.

o teraz wypada spytać Bilbo, czy zamierza się ostro naćpać, czy po
prostu czuć się _normalnie_ kiedy morzy go sen :)

28. Data: 2007-05-03 16:02:34

Od: "jerry" <n...@s...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Limcha" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> Tylko przez pierwsze kilka-kilkanaście dni. Później efekt pobudzający
> zanika.

widzę tutaj gigantyczne nagromadzenie fobii i stereotypów.

powyższe zdanie jest nieprawdziwe.

powoli się załamuję...

29. Data: 2007-05-03 17:12:20

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W końcu ktoś rozsądny. Popieram ręcami i nogami:)

Popieranie popiraniem, ale żeby zaproponować coś konkretnego .....

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://drendriu.ovh.org/

30. Data: 2007-05-03 17:15:34

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 3 May 2007 19:12:20 +0200, Dr.Endriu wrote:

> Popieranie popiraniem, ale żeby zaproponować coś konkretnego .....

Senność może mieć różne przyczyny, część z nich można jakoś opanować
farmakologicznie lub inaczej, ale żeby wiedzieć jak, trzeba je znaleźć.
A po drucie nijak się nie da:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

Kaszel i
Powiększenie biustu !
przepuklina oponowo rdzeniowa