Czyszczenie pieca co

1. Data: 2001-12-15 18:14:11

Temat: Czyszczenie pieca co
Od: "Piotr" <p...@z...gdansk.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś podpowie czym można wyczyścić węglowy piec co.
Wiem że szczotką stalową ale chodzi o trudno dostępne miejsca.
Może jakiś środek chemiczny.

Pozdrawiam Piotr

1. Data: 2001-12-17 09:42:27

Temat: Re: Czyszczenie pieca co
Od: Mariusz Wołek <m...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@z...gdansk.tpsa.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś podpowie czym można wyczyścić węglowy piec co.
> Wiem że szczotką stalową ale chodzi o trudno dostępne miejsca.
> Może jakiś środek chemiczny.

W skladach opalowych mozna kupic katalizator polepszajacy spalanie. Wyglada
jak niebieskozielony cukier. Wsypujesz troche do pieca do palacego sie wegla
i pieknie sie wypalaja osady.

Zaslav

1. Data: 2001-12-21 12:33:22

Od: "Jarek Zwiech" <j...@p...igo.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Wyglada
> jak niebieskozielony cukier. Wsypujesz troche do pieca do palacego sie

Hej!
Całkiem pięknie działa też przenośny palnik np: na propan butan (został mi
po zgrzewaniu papy termozgrzewalnej). Końcówkę wtykasz do kanałów wylotowych
i pięknie się sadze wypalają (trzeba to robić w sposób kontrolowany).

Pozdrawiam Jarek

Pleśń w mieszkaniu
SkyNet.com
szyby antywlamaniowe
pralka Candy CTS 81 TV - proszę o opinię!!
Zelmer Wodnik