Pleśń w mieszkaniu

1. Data: 2001-12-15 14:06:36

Temat: Pleśń w mieszkaniu
Od: "Niki" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do szanownych grupowiczów,może ktoś przeszedł tą gehennę; szyby
parują,że aż się z nich leje w mieszkaniu temp. 21 st.C. Nad oknami wychodzi
wilgoć w postaci pleśni.Poradźcie co można z tym zrobić?

1. Data: 2001-12-15 20:07:42

Temat: Re: Pleśń w mieszkaniu
Od: "Aleksy Kordiukiewicz" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Niki" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
wychodzi
> wilgoć w postaci pleśni.Poradźcie co można z tym zrobić?

Wietrzyć, wietrzyć i jeszcze raz wietrzyć!

Pozdrowienia

--
Aleksy Kordiukiewicz
mailto:a...@a...com.pl

1. Data: 2001-12-15 20:08:07

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Niki" <e...@i...pl> writes:

> Mam pytanie do szanownych grupowiczów,może ktoś przeszedł tą gehennę; szyby
> parują,że aż się z nich leje w mieszkaniu temp. 21 st.C. Nad oknami wychodzi
> wilgoć w postaci pleśni.Poradźcie co można z tym zrobić?

Wietrzyc. Wietrzyc. Wietrzyc. Niestety rowniez grzac, bo od wietrzenia
zrobi sie zimniej.

Pewnie nowy dom i za szczelne okna...

MJ

1. Data: 2001-12-17 18:22:13

Temat: Re: Plesn w mieszkaniu
Od: Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 15 Dec 2001 15:06:36 +0100 "Niki" <e...@i...pl> napisal:

>Mam pytanie do szanownych grupowiczów,może ktoś przeszedł tą gehennę; szyby
>parują,że aż się z nich leje w mieszkaniu temp. 21 st.C. Nad oknami wychodzi
>wilgoć w postaci pleśni.Poradźcie co można z tym zrobić?

Wpuscic swieze powietrze do mieszkania. Ale nie jeden raz, tylko na
stale rozszelnic okna, jesli nie ma innego stalego nawiewu.

BTW, polecam bardzo dobry post na ten temat:

From: "Grzegorz Lisowski" <g...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.budowanie
Subject: Otwieranie okien, wilgotno?ć fakty i mity
Date: Fri, 14 Dec 2001 20:25:53 +0100

gr

1. Data: 2001-12-17 18:22:14

Od: Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

15 Dec 2001 21:08:07 +0100 Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
napisal:

> Niestety rowniez grzac, bo od wietrzenia
>zrobi sie zimniej.

Duzo mniej, niz sie wydaje.

gr

1. Data: 2001-12-18 12:52:28

Temat: Odp: Pleśń w mieszkaniu
Od: "artur" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wychodzi
> wilgoć w postaci pleśni.Poradźcie co można z tym zrobić?

SPRAWDZ jeszcze kanaly wylotowe czy nie sa zapchane.
A.

1. Data: 2001-12-18 13:00:28

Od: "artur" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wychodzi
> wilgoć w postaci pleśni.Poradźcie co można z tym zrobić?

W dniu 13 grudnia było to samo pytanie.
Grzać maksymalnie i dużo wietrzyć.
Artur

1. Data: 2002-01-10 15:26:47

Od: "Zunka" <e...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

a jak jzu tego troche jest? jak mam w lazience w bloku w rogu, sa jakies
preparaty ktorymi sie to pryska? czy cos takiego?
Zunka

SkyNet.com
szyby antywlamaniowe
pralka Candy CTS 81 TV - proszę o opinię!!
Zelmer Wodnik
cos na sciany