DAJCIE MI ISKIERKE NADZIEI !!!

1. Data: 2003-04-11 23:21:45

Temat: DAJCIE MI ISKIERKE NADZIEI !!!
Od: "SIM-LOCK ! ! !" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój wuj ma raka złosliwego mozgu. Jest to najciezszy stan. lekaze zalamuja
rece. Czy ktos zna gdzies klinike na swiecie gdzie zajmuja sie tym. Pienadze
nie graja roli.
Prosze o adresy wszystkich najlepszych szpitali. Moze w niemczech lub
Włochy...?

POMOCY
Mój wujek umiera...
f...@w...pl

2. Data: 2003-04-12 12:55:51

Temat: Re: DAJCIE MI ISKIERKE NADZIEI !!!
Od: "Marcin" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uspokoj sie i nie powtarzaj sie :)))))))))
Pzdr.

3. Data: 2003-04-14 11:59:45

Od: "marqz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ales mu odpowiedzial

i nie rob bledów :)

"Marcin" <k...@g...pl> wrote in message
> Uspokoj sie i nie powtarzaj sie :)))))))))
> Pzdr.
> Użytkownik "SIM-LOCK ! ! !" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> Pienadze

ZŁOSLIWY RAK MOZGU. POMOCY!!!!