ZŁOSLIWY RAK MOZGU. POMOCY!!!!

1. Data: 2003-04-11 23:19:06

Temat: ZŁOSLIWY RAK MOZGU. POMOCY!!!!
Od: "SIM-LOCK ! ! !" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój wuj ma raka złosliwego mozgu. Jest to najciezszy stan. lekaze zalamuja
rece. Czy ktos zna gdzies klinike na swiecie gdzie zajmuja sie tym. Pienadze
nie graja roli.
Prosze o adresy wszystkich najlepszych szpitali. Moze w niemczech lub
Włochy...?

POMOCY
Mój wujek umiera...
f...@w...pl

2. Data: 2003-04-12 19:39:35

Temat: Re: ZŁOSLIWY RAK MOZGU. POMOCY!!!!
Od: Kasek <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 12 Apr 2003 01:19:06 +0200, "SIM-LOCK ! ! !" <f...@w...pl>
wrote:

> [...]
>nie graja roli.
>Prosze o adresy wszystkich najlepszych szpitali. Moze w niemczech lub

W USA u doktora polskiego pochodzenia - Stanislawa
Burzyńskiego. Maja czasem niespodziewanie dobre wyniki
leczenia pozornie nieuleczalnych przypadkow guza mozgu.

Jak sam mowi:
" 72 programy dotyczą różnych odmian nowotworów, np. szeroko
rozbudowany program badań nad guzami mózgu, gdzie leczenie starą
metodą jest nieskuteczne, tak samo nad guzami litymi, takimi jak rak
płuca, rak jelita grubego, rak piersi, chłonniaki, rak nerki i każdego
praktycznie narządu. Programy są w pewnym sensie dublowane, bo jeden
jest dla dorosłych, drugi dla dzieci, co oznacza różne dawki, różne
ceny itd. Jeden z programów został ostatnio otwarty w najlepszym
ośrodku leczenia guzów mózgu u dzieci w Stanach, a przypuszczalnie i
na świecie, tj. w ośrodku prowadzonym przez prof. Franka Epsteina w
Nowym Jorku, przy szpitalu Bed Israel Hospital, pod nadzorem
akademickim Albert Einstein Medical College, czyli prestiżowej
akademii medycznej w Nowym Jorku. Jest to program badań nastawiony na
leczenie guzów pnia mózgu u dzieci. Na ogół są to przypadki
beznadziejne... Nasz udział polega na tym, że dajemy bezpłatnie leki,
nadzorujemy przebieg badań, ich zgodność z protokołem zaproponowanym
przez rząd, natomiast oni nam nie liczą za usługi, których koszt
pokrywają firmy ubezpieczeniowe."

http://www.cancermed.com/
http://www.cancure.org/burzynski_institute.htm
http://burzynskipatientgroup.org/facts.html