Pomocy - schizofrenia

1. Data: 2003-04-12 01:12:15

Temat: Pomocy - schizofrenia
Od: "misio9" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Zwracam sie z prosba o informacje...
Potrzebuje pomocy dla czlowieka (jestem z nim zwiazany, jednak nie jest to
moja rodzina), mezczyzny, ktory nie jest ubezpieczony, byl leczony
psychiatrycznie (schizofrenia Korzakowa, lub cos podobnego), obecnie
przebywa w domu.
Problem polega na tym, ze mezczyzna ten od 3 miesiecy nie wstaje z lozka.
Jest swiadomy, jednak choroba spowodowala, iz nie chce sie poruszac.
Potrafi
tkwic w jednej pozycji bez przerwy, dokladnie tak jak sie go polozy. On nie
chce sie ruszac!
Po wstepnej rozmowie z psychiatra (ory wczesniej sie nim zajmowal), tenze
stwierdzil, iz fakt wynika z postepujacych zmian w umysle tego mezczyzny.
Szpital, w ktorym niegdys przebywal, nie chce podjac sie leczenia,
tlumaczac
sie, iz brak obecnie widocznych objawow choroby!!! Problemem staly sie
pojawiajace sie odlezyny...
Czy ktos wie, o jakims osrodku, ktory podjolby sie leczenia tego mezczyzny?
Trzeba podkreslic, iz czlowiek ten nie ma rodziny, co wiaze sie z problemem
finansowym. Tragizm sytuacji sprawia, ze jestem gotowy pokryc koszty
leczenia, ktore jednak nie moga byc zbyt wysokie.
Prosze o jakikolwiek sygnal w tej sprawie.
Z gory dziekuje za odpowiedz!!!
Prosilbym o odpowiedzi na priva : m...@p...com

--
Pozdrawiam Misiek