DEAA

1. Data: 2002-12-30 22:18:52

Temat: DEAA
Od: "JAM" <E...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Grupowicze;

zauważyłem dzisiaj ne recepcie jednego z lekarzy anestezjologów skrót DEAA
czy mógłby mi ktoś go objaśnić? Z góry dziękuję i wszystkim życzę udanej
zabawy sylwestrowej, zdrowia, radości i uśmiechu przez cały Nowy Rok 2003

--
Z pozdrowieniami

- Andrzej

E...@p...onet.pl

Kobiety są jak przekład: piękne nie są wierne, wierne nie są piękne...
[Bernard Shaw]

GG# 2050
ICQ# 170523758

2. Data: 2002-12-31 15:04:26

Temat: Re: DEAA
Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JAM" <E...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Szanowni Grupowicze;
>
> zauważyłem dzisiaj ne recepcie jednego z lekarzy anestezjologów skrót DEAA
> czy mógłby mi ktoś go objaśnić?

ale w ktorym miejscu recepty? przy nazwisku, przy leku, przy...

> Z góry dziękuję i wszystkim życzę udanej
> zabawy sylwestrowej, zdrowia, radości i uśmiechu przez cały Nowy Rok 2003

dziekuje, wzajemnie

Adam

3. Data: 2003-01-02 00:23:39

Od: "JAM" <E...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "JAM" <E...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ale w ktorym miejscu recepty? przy nazwisku, przy leku, przy...

No cóż... W tej chwili trudno jest mi dokładnie sprecyzować miejsce tego
skrótu, gdyż widziałem go kilka dni temu podczas retaksacji recept w aptece,
ale występował on na pieczątce lekarza, o ile dobrze pamiętam obok jego
imienia i nazwiska. Wyglądało to mniej więcej tak:

Imię i Nazwisko lekarza DEAA
specjalista anestezjolog

--
Z pozdrowieniami

- Andrzej

E...@p...onet.pl

GG# 2050
ICQ# 170523758

Chcesz mało, osiągniesz jeszcze mniej.
Chcesz wiele, osiągniesz wiele.
Nie stosuj podłogi jako sufitu...

4. Data: 2003-01-04 12:48:15

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Imię i Nazwisko lekarza DEAA
> specjalista anestezjolog

szukalem w internecie, i znalazlem kilka takich skrotow, zawsze przy
nazwisku i imieniu i anestezjologow spec., czyli podejzewam ze to siakis
angielski skrot od "specjalista anestezjolog" ;) tak jak przy zwyklym
lekarzu med. po nazwisku jest , MD
'znalazlem tylko DA - dyplomowany ansestezjolog, ale to pewnie po jedynce
cos takiego jest, a po dwojce dwie kolejne literki przybywaja... :)

pozdrawiam

Adam

Bioparox i alkohol
Fw: unia europejska - farmaceuta + lekarz
WPŁYW ANGINY NA ZAPALENIE STAWÓW
unia europejska - farmaceuta + lekarz
Poszukiwane leki