DEPILACJA:gdzie kupić pastę cukrową?

1. Data: 2004-03-25 20:25:56

Temat: DEPILACJA:gdzie kupić pastę cukrową?
Od: "Rafal Ray" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,
wyczytałam w internecie, że od wosku lepszym środkiem do depilacji jest
oparta na naturalnych składnikach pasta cukrowa.Powoduje mniejsze
podrażnienia i dłużyszy efekt zabiegu.Niestety pytając o ten specyfik w
aptekach, z nutką ironii jestem informowana , że pomyliłam sklepy branże
itp?Czy ktoś może wie coś na ten temat?
Wielkie dzięki z góry

1. Data: 2004-03-26 09:21:57

Temat: Re: DEPILACJA:gdzie kupić pastę cukrową?
Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Ray" <r...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> itp?Czy ktoś może wie coś na ten temat?

Zrobic ja samemu w domu. Hafsa

--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

1. Data: 2004-03-26 13:13:51

Od: "Pietruszka" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyczytałam w internecie, że od wosku lepszym środkiem do depilacji jest
> oparta na naturalnych składnikach pasta cukrowa.Powoduje mniejsze

A czy po takiej depilacji włoski wrastają w skórę?
Ja niestety mogę używać tylko maszynki. Po depilatorze nogi miałam ładne
przez kilka dni, ale koszmar zaczynał się gdy włoski odrastały a raczej
wrastały. Moje nogi miały wtedy wyglad kotleta mielonego.

1. Data: 2004-03-26 15:05:20

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pietruszka" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> A czy po takiej depilacji włoski wrastają w skórę?

Wrastaja, ta paste cukrowa, ktora mialam okazje wyprobowac, to polaczenie
skarmelizowanego( odpowiednio) cukru z sokiem z cytryny. Tworzy sie
plasyczna masa, ktora przykleja sie do skory i ciach...i w nastepne miejsce.
Sok z cytryny niby lagodzi, a jednak wystepuja zaczerwienienia po takim
zabiegu i wrastanie wlsow, bo wlosy sa po pewnym czasie oslabione,Mimo,ze
moglabym stosowac ten sposob, wole maszynki jednorazowki i wosk.
Pozdrawiam Hafsa

1. Data: 2004-03-26 20:10:33

Od: "teia^^" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Rafal Ray" <r...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Zrobic ja samemu w domu. Hafsa

hmm jak??
pozdrawiam:*
--
^^wszystkie prawa zastrzelone^^

1. Data: 2004-03-27 09:45:15

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "teia^^" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> hmm jak??

Dokladnego przpeisu nie podam, gotuje sie duuuzo cukru z niewielka iloscia
wody i sokiem z cytryny. Powstaje niby karmel, ale gesty i ciagnacy. Mase ta
kladzie sie na goraco na skore. Jest z tym masa babraniny a efekt-jak po
depilacji np woskiem, tyle ze sie jest po tych manipulacjach oblepionym
resztkami tej masy.
Hafsa

1. Data: 2004-03-28 15:47:36

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa napisał/a w news:c43ilm$5g2$1@inews.gazeta.pl:

> Mase ta kladzie sie na goraco na skore.

A jakie jest ryzyko (nie)poparzenia? :\

mips

--
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

pytanko do kupujacych w rossmanie w wawie
tusze do rzes-czy u nas tez sa??
pajaczki gdzie usunąc? - Krakow
gdzie zlikwidować pajaczki na nogach - Wroclaw
Zmarszczki pod oczami!!!